V
vieras
Vieras
Kuinka kauan niitä matoja tulee ulos lääkekuurien jälkeen? Mistä siis tietää, onko niistä päässyt lopullisesti eroon? Entä kuinka tarkkaan olette siivonneet, esim. oletteko pesseet kaikki lelut yms.?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
niin varmaan halvemmaksi tulee, mut mä oon miettiny kun kaikki nyt tuulettaa tuon reseptilääkkeen puolesta, että entäpä kun sitten sille alkaa kehittymään vastustuskykyisiä kantoja, milläs sitten lääkitään. eli musta kyllä ensin kannatta kokeilla tuo pyrvin jo tämän asian takiaAlkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Ovenkahvat kannattaa kuurata kunnolla ja halvemmaksi kuulemma tulee hakea heti lääkäriltä resepti, kuin ostaa Pyrviniä.
Ja siitä tietää että on päässyt eroon, kun ei enää ole oireita.
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juu, ovenkahvoja oon pessy usein ja muutenkin siivottu hyvin. Käsiä pestään kans joka välissä. Pehmolelut otin pois, mutta kaikkia kovia leluja en oo pessy :/ Mielestäni tolla 2v:llä näkyi kakan seassa edelleen niitä kuolleita matoja, vaikka toisen kuurin ottamisesta on jo reilu viikkoVoisiko vielä ottaa kolmannen kerran tuon lääkkeen? Täytyy varmaan puunata loputkin lelut kunnolla.
Alkuperäinen kirjoittaja apua:Montako pilleria 20kiloselle? Help, en löydä netistä. Ja en muista paljonko viimeksi annoin, tuoteseloste jo hukassa.