Kihomadoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras

Kuinka kauan niitä matoja tulee ulos lääkekuurien jälkeen? Mistä siis tietää, onko niistä päässyt lopullisesti eroon? Entä kuinka tarkkaan olette siivonneet, esim. oletteko pesseet kaikki lelut yms.?

Ne kuolee vuorokaudessa. 10-14 päivän sisällä kuoriutuu vielä ne jotka on muna-asteella ja sillon pitää ottaa toinen kuuri. siivosin kunnolla ja laitoin pehmolelut varastoon pariksi kuukaudeksi.

Ovenkahvat kannattaa kuurata kunnolla ja halvemmaksi kuulemma tulee hakea heti lääkäriltä resepti, kuin ostaa Pyrviniä.

Ja siitä tietää että on päässyt eroon, kun ei enää ole oireita.

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Ovenkahvat kannattaa kuurata kunnolla ja halvemmaksi kuulemma tulee hakea heti lääkäriltä resepti, kuin ostaa Pyrviniä.

Ja siitä tietää että on päässyt eroon, kun ei enää ole oireita.
niin varmaan halvemmaksi tulee, mut mä oon miettiny kun kaikki nyt tuulettaa tuon reseptilääkkeen puolesta, että entäpä kun sitten sille alkaa kehittymään vastustuskykyisiä kantoja, milläs sitten lääkitään. eli musta kyllä ensin kannatta kokeilla tuo pyrvin jo tämän asian takia

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:

Minulle vakuutettiin, että tuota vaaraa ei ole, kunhan ihmiset toimivat ohjeiden mukaan. Aivan sama juttu, kun kaikissa muissakin lääkkeissä.

Ja jos esim. yksi lapsi ja pari aikuista on matolääkittävä, ei Pyrvinin hinta ole este, mutta jos on esim. 4-5 lasta, osa jo n. 50 kg ja pari aikuista, alkaa kuolleiden matojen kilohinta olla pilvissä...

Juu, ovenkahvoja oon pessy usein ja muutenkin siivottu hyvin. Käsiä pestään kans joka välissä. Pehmolelut otin pois, mutta kaikkia kovia leluja en oo pessy :/ Mielestäni tolla 2v:llä näkyi kakan seassa edelleen niitä kuolleita matoja, vaikka toisen kuurin ottamisesta on jo reilu viikko :( Voisiko vielä ottaa kolmannen kerran tuon lääkkeen? Täytyy varmaan puunata loputkin lelut kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu, ovenkahvoja oon pessy usein ja muutenkin siivottu hyvin. Käsiä pestään kans joka välissä. Pehmolelut otin pois, mutta kaikkia kovia leluja en oo pessy :/ Mielestäni tolla 2v:llä näkyi kakan seassa edelleen niitä kuolleita matoja, vaikka toisen kuurin ottamisesta on jo reilu viikko :( Voisiko vielä ottaa kolmannen kerran tuon lääkkeen? Täytyy varmaan puunata loputkin lelut kunnolla.

annoin 3 veelle jolla oli oireita kolmannenkin kuurin

Meillä ei pyrvin tehonnut, joten hain lääkäriltä reseptin vermoxille. Se auttoi. Mutta lääkärillä ei edes ollut tietoa tästä lääkkeestä, ennen kuin itse kerroin.

Vielä kysyisin, että tappaako tällainen pikkupakkanen ne matojen munat? Mietin, että mitä noille lopuille leluille tekisin, joita ei voi pestä. Voisin heivata ne partsille pakastumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Montako pilleria 20kiloselle? Help, en löydä netistä. Ja en muista paljonko viimeksi annoin, tuoteseloste jo hukassa.

1-2 tbl, tässä linkissä tuoteseloste: http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humpil/2/111952.pdf