H
hermot menee
Vieras
Kyllä täytyy levittää tätä sanomaa eteenpäin... miten hyvin Kiinteistömaailman välittäjät osaa hoitaa juttuja... voi prkl! Aikaisemmin kävi yksi välittäjä esittelemässä asuntoamme klo 12, oli puhe että ilmoittaa kun lähtee pois. Ei kuulunut mitään, itse jouduin soittamaan klo 13.15, että jokohan sitä pääsis kotiin... no, tää välittäjä vaan vastaa välinpitämättömästi "hmmm, joo, kyllä sinne voi mennä, me lähdettiin sieltä jo jokunen aika sitten, ei vaan ollut aikaa soittaa sulle." |O Voi kettu sentään! Sehän viekin niin kauheasti aikaa soittaa "voitte mennä kotiin". No, sitten oma välittäjä soitti taas, että "sopiskos, jos yks toinen välittäjä tulis vartin päästä yhden porukan kanssa taas katsomaan?" No minähän lupaan ja lähden kotoa pois lapsen ja koirien kanssa. Lähdettiin onneksi vaan tuohon taloyhtiön omaan leikkipuistoon, josta näkee meidän ovelle... tarkkailin koko ajan, että eipä tule ketään meille ja kun oli mennyt puoli tuntia soitin omalle välittäjälle, joka ei ollut tietoinen miksi ei tulleet, hän soitteli puheluita ja sitten taas mulle ja kertoi ettei nää "vartin päästä katsojat" olleet ikinä tulossakaan vaikka niin sanoivat... ARGGH!! Eli puin lapsen turhaan, otin koirat ja mentiin ulos ihan turhaan. Seisottaisiin tuolla varmaan vieläkin, jos en olisi itse sattunut näkemään ettei tule ketään. Ei vaan taas kukaan vaivautunut ilmoittamaan, että ei sitten ole aikomustakaan tulla!!! :headwall: Välittäjä = välinpitämätön, vaikka nimi toisin sanoo. Oma välittäjämme tuntuu olevan ainoa, joka todella osaa hommansa mutta muut on jostain syvältä.
Että tällaista on toiminta Kiinteistömaailmalla!
Että tällaista on toiminta Kiinteistömaailmalla!