Kiitetäänpäs jokainen yhtä palstalaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Ja vain yhtä ja mielellään sellaista kenen peppua ette ole ennen näin julkisesti nuolleet :xmas:

Mä kiitän Hello Shittyä,on ollut kivaa viettää raskausaika odotuspuolella sun kanssasi jutellen suruista ja iloista :hug:
Jatketaan juttelua tuolla vauvaantuneiden puolella =)

No mä en voi kiittää henk. koht. kun se ei ollut mustana. Mutta kiitän sitä harmaata, joka kerran sai mut muuttamaan mieleni kun olin sitä mieltä että äidiksi tulo yli 40v on ei-toivottua.

Taidan olla niin vähän täällä/harmaata massaa ettei kukaan pahemmin mua kiittele, eli kiitän itse itseäni :D Kiitos mulle rouva Pesusieni, olen aivan ihana noin niin kuin muuten vaan, ilman sen kummempaa syytä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
Taidan olla niin vähän täällä/harmaata massaa ettei kukaan pahemmin mua kiittele, eli kiitän itse itseäni :D Kiitos mulle rouva Pesusieni, olen aivan ihana noin niin kuin muuten vaan, ilman sen kummempaa syytä :xmas:

Kiität vaikka sellaista,kuka on saanut hymyn aikaan sulle jollain jutuilla,jos et muuta keksi =)

Mä voisin kiittää melko tasapuolisesti kaikkia hyvistä,huonoista,mielenkiintoisista ja myös omituisista keskusteluista. Ei ihme että oon taas niin koukussa palstaan kun on niin jänniä juttuja aina päällä. :D

:flower:

Minä kiitän MyAngelsiä :heart: :flower: . Hän auttoi minut vaikean ajan yli, kun pienestämme tuli enkeli. Hän auttoi hautajaisjärjestelyissä kertomalla mitä tehdään. Heillä, kun oli oma kokemus takana :hug: :flower: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:
Sinua ap kun olet viitsinyt pitää läskinsulattajia yllä ja päivittää niitä :flower:

Onkohan siellä mitään päiviteltävää nyt? :snotty:

En oo tänään ehtinyt katsomaan. Kun on ollut kovin kiireinen päivä.

En mäkään,nyt on onneksi rauhallinen hetki

Kiitän Besserwisser kun on koiramuksen hankinta eessä. Asiantuntevaa jutustelua. Ja vaikka sai vain yhen laittaa, niin sanosin kuitenkin Klonkku, omaa tosi hyvän huumorintajun. Lisäksi monia muita, näin lyhyelläkin tutustumisajalla, kaikille muille :flower:

Yhteistyössä