T
"Thelma"
Vieras
Ihmetteli töissä yksi työkaveri (taas ihmeteltiin) et miten kerkeen ja jaksan. Ihan hyvin kerkeen ja jaksan vaikka olen kuuden lapsen äiti ja vanhin on 9vuotias ja nuorin 2vuotias. Yks erityislapsi joka on ''hyvä''tasoinen ja todella kiltti ja reipas kaveri. Kahdella astma ja vakeat siitepölyallergiat. Yhdellä tosi laaja ruoka-aineallergia joka on öisin tosi levoton. Kuljen töissä ja olen illat lähes aina yksin lasten kans. Muutama elukkakin löytyy. Meillä ei oikeesti koskaan ole mitenkään kaheen sekasta tai likasta vaikka en ole mikään siivousintoilia. Perussiistiä on. Lapset on yhtä lukuunottamatta vilkkaita poikia jotka tekee kokoajan jotain.
Asumme maalla ja kaikki palvelut on kaukana. Tietkin on välillä ihan ajokelvottomassa kunnossa.
Joskus vaan tuntuu,että ihmisillä pitäis aina olla kamalan raskasta ja aina joku kriisi päällä. Kaikki niin kauheeta ja hirveetä.
Voin sanoa etten koskaan valita mutten kyllä mitenkään hehkutakkaan mitään ihanaa-mahtavaa.
Olen toki väsynytkin ja turhautunu. Mut pääsääntöisesti jaksan oikeen hyvin
Asumme maalla ja kaikki palvelut on kaukana. Tietkin on välillä ihan ajokelvottomassa kunnossa.
Joskus vaan tuntuu,että ihmisillä pitäis aina olla kamalan raskasta ja aina joku kriisi päällä. Kaikki niin kauheeta ja hirveetä.
Voin sanoa etten koskaan valita mutten kyllä mitenkään hehkutakkaan mitään ihanaa-mahtavaa.
Olen toki väsynytkin ja turhautunu. Mut pääsääntöisesti jaksan oikeen hyvin