Kiitos taas vantaa tapposepelistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kelit kun kesällä, mutta vantaa päätti levittää ns. tapposepeliä pyörätiet täyteen jo nyt. Miksi? Miksi helvetissä?

Vaikka on pistosuojatut renkaat, tuo halpa hiekka puhkoo renkaat!

No, siirrytään ajamaan autojen sekaan, missä hiekaa sitten ei nähdäkkään koko talvena. Voi *ittu mitä touhua!

Hanki paksukuvioiset renkaat (kuten esimerkiksi maastopyörän renkaat) niin ne eivät mene puhki hiekoitussepelistä.

Renkaiden pistosuojaus on yhtä tyhjän kanssa.

Hanki paksukuvioiset renkaat (kuten esimerkiksi maastopyörän renkaat) niin ne eivät mene puhki hiekoitussepelistä.

Renkaiden pistosuojaus on yhtä tyhjän kanssa.
Juu, ihan hyvä idea nuo korkeet kuviot.
Ja jos ei mahdu rullaamaan niin kyllä ne pistosuojat jeesaa jos seos ei ole liian pehmeäa ja 5 mm suoja. Esim. Panaracerin Tourguard (on mielestäni paras) ja vastaava vähän kalliimpi on Schwalben Marathon Plus.

Miksi ne ei voi heittää jotakin hienoa hiekkaa, toi tapposepeli on kyllä sama kun heittäs lasinsiruja kadulle.

Schwalben renkaat on ollut tyhjää parempi, ja nekin on litkutettu. Silti, ei auta. Ja ne litkurenkaat voi sit heittää roskiin kun ilma karkaa.

Ongelma ei renkaissa, vaan älyttömässä hiekoitus sepelissä!

Ei renkaiden kuvio mitään jeesaa, eikä paksuus.
Kyllä se jeesaa kun korkeella kuviolla kivi ei vältsisti pääse pinnalle asti kun ajelet nappuloiden päällä.

Schwalben renkaat on ollut tyhjää parempi, ja nekin on litkutettu. Silti, ei auta. Ja ne litkurenkaat voi sit heittää roskiin kun ilma karkaa.

Ongelma ei renkaissa, vaan älyttömässä hiekoitus sepelissä!
Oliko varmasti marathon plus?

Jos niissä ei ihan hirveitä läpireikiä ole niin elä hyvä ihminen heitä renkaita pois vaikka litkut falskaa. Litkutus on kyllä perseestä. Harvemmin pysyy maastonakeissakaan. Kokemusta on.

Ap, ajele nää hiekkakaudet ihan suosiolla jollain toisella fillarilla jos ei normi gummit mahu pyörii nykysessä.

No ei tosiaan saa, 27 millinen alkaa olla jo, ehkä 32 menisi vielä, mutta sehän ei ongelmaa poista, joka on se helvetin sepeli!

Durano on kestävintä mitä maantiepyörään saa.
Durano on ihan jees, en mä sitä sanonu. Olisit voinut heti aloituksessa kertoa että mantsasta kyse.

No ei tosiaan saa, 27 millinen alkaa olla jo, ehkä 32 menisi vielä, mutta sehän ei ongelmaa poista, joka on se helvetin sepeli!

Durano on kestävintä mitä maantiepyörään saa.
Jos kolmekakkonen menee niin vaihtaisin kyllä Ribmon kartiokumiin (on liukas muotonsa vuoksi mutta helevetin kestävä ja rullaa hiivatin hyvin) tai sitten Panaracerin tourguardiin. Ja eka sisurin kanssa, kuka jaksaa litkuttamista.

Vänkläämällä saa, mut mitä iloa siitä olisi? Sittenkö se kumi ei enää puhkea? Litkutettu rengas on sisäpuolelta niin rujo, että ei sinne kannata sisäkumia laittaa, ventiilinkin kanssa saattaisi hieman tulla ongelmaa...
Vika on vaan asentajassa.:D
Oon pläränny noiden litkujen kanssa sen verran paljon, että oon tullut siihen tulokseen, että en litkuta enää.

Olen jo laittanut kaupungille infoa noista sepeleistä jo vuosia, mutta eipä ne tänäkään vuonna niille mitään tee.
Ja jos laitat sinäkin viestiä niin hyvä. Ei me ainoita valittajia olla.

Sitten kun fillari alkaa haista kuselle suolauksen aikana niin ei tarvitse ihmetellä, ne käyttää muun muassa ureaa.:D Ketjutkin saa olla titaania, jotta kestävät tuon kaiken shitin mitä intopinkeenä heittelevät.

Vika on vaan asentajassa.
Oon pläränny noiden litkujen kanssa sen verran paljon, että oon tullut siihen tulokseen, että en litkuta enää.

Olen jo laittanut kaupungille infoa noista sepeleistä jo vuosia, mutta eipä ne tänäkään vuonna niille mitään tee.
Ja jos laitat sinäkin viestiä niin hyvä. Ei me ainoita valittajia olla.

Sitten kun fillari alkaa haista kuselle suolauksen aikana niin ei tarvitse ihmetellä, ne käyttää muun muassa ureaa. Ketjutkin saa olla titaania, jotta kestävät tuon kaiken shitin mitä intopinkeenä heittelevät.
Miksi lopetit litkuttamisen? (tein samoin)
Nykyäänhän pidetään itsestään selvyytenä litkuttamista tahi tubeless...