Kiitos taas vantaa tapposepelistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sähköfillareiden kysyntä hurjaa. Kummipojalleni ostin täpäri maasturin , saanti oli todella hankalaa. Kaikialla myytiin ei oota. Varsinkin m kokoiset aivan loppu. Lähdin ostamaan vantaan xxl kaupaan kalsareita ja sillä iski silmään, Cube ja kokoa M ! No sehän lähti samatein mukaan. Hieno fillari, kävin salaa kokeilemassa ja hymy oli leveämämpi kuin persevakoni :)

Mikä vitun cube? :)

On varmasti kummilapsi tohkeissaan!🥳❤️

Tuotahan voi kutsua jo ihan hyväksi, väliäkö sillä että Cube. Sehän on pelkkä runko. Ihan jees palikat.
Siinähän on ihan foxin keulaki.👍
Enduro potta päähän, kyllä tolla menee alamäkiäkin.🥰😍

On varmasti kummilapsi tohkeissaan!

Tuotahan voi kutsua jo ihan hyväksi, väliäkö sillä että Cube. Sehän on pelkkä runko. Ihan jees palikat.
Siinähän on ihan foxin keulaki.
Enduro potta päähän, kyllä tolla menee alamäkiäkin.
Tietenkin pitää sanoa, että olen hyväosainen. Kaikki ei ole.
Jopa itseäni ärsyttää.

Harvapa tollasia ostelee edes itselle. Mulle se ei ole ongelma. Suomessakin saa menestyä.

Olisin halunnut poitsulle Canyonin, mutta siellä myytiin vain ei oota :(

Enivei, nyt voin vitettää laatuaikaa hänen kanssa!

Lissulle vinkki, jos et ole hakunilan (sotungin) maisemissa pyörällyt/hiihdellyt, kannataa tulla :)

Tietenkin pitää sanoa, että olen hyväosainen. Kaikki ei ole.
Jopa itseäni ärsyttää.

Harvapa tollasia ostelee edes itselle. Mulle se ei ole ongelma. Suomessakin saa menestyä.

Olisin halunnut poitsulle Canyonin, mutta siellä myytiin vain ei oota :(

Enivei, nyt voin vitettää laatuaikaa hänen kanssa!

Lissulle vinkki, jos et ole hakunilan (sotungin) maisemissa pyörällyt/hiihdellyt, kannataa tulla :)
Eipä hyväosaisuus ole muilta pois ja tuhlaat vielä ihanasti muut huomioonottaen.
Oot varmasti paras kummi ikinä pojan mielestä! Pääasia tietenkin siinä että nyt teillä on yhteinen harrastus.❤️

Sitäpaitsi on noita hintavampiakin.;)😁
Esim. Santa Cruz on aika jees.

Juu, Sotunki on ihan tuttu paikka.

Nyt voi sanoa, että fillarikausi alko vantaalla täydellä tohinalla.
Ongelma on wanha sama, näin paljon sepeliä tosin ei ennen ole ollut, ihan käsittämätön määrä! Olen toki ajellut läpi talven, mutta ei sepeli haittaa kun lumi maassa.

Kalusto on kokenut vain yhden uudistuksen, jouluksi sain uuden Canyonin, sähköisen, olen nyt enemmän innostunut noista sähkiksistä. Entinen meni kummityttölleni, sai kalliin joululahjan 😌

Metsässä sähkö on mieletön ilo, se vetää sen ilon ihan potenssiin 10! jaksaa pidempiä lenkkejä ja pahassakaan mäessä ei tarvi jalkautua 🚴‍♀️🏃‍♂️ Silti hiki lentää, ei se mikään moottoripyörä ole :)

Maantiellä sähköstä ei ole mitään iloa, koska se nopeus 25 ja Lissukin ajaa kovempaa 🥰

Maantiellä mennään lihasvoimalla, metsässä on mukavaa kun sähköjeesi, se vaan tekee siitä niin paljon hauskempaa! Nyt olen canyonin sähkötäpärillä vetänyt työmatkoja, arvosanani on 9 koska 10 ei saa ikinä antaa.

Tällä mennään, ja jos tämmöisen joku haluaa nyt, voi saanti mennä syyskuulle, jopa pidemälle. Hurjaa on kysyntä, en käsitä, kun tehtailla on tollainen tuote, mitä ei riitä kaikille, miksi ei laiteta tehtaaseen lisää tehoa? Onhan se hullua kun myydään ei oota ja ostajia jonoksi asti!

Ai niin, tää

Jouduin ottaa ruman värisen kun parempaa ois sit taas joutunu tolkuttomasti ventaa 🥺

Toi 900wh akku on muuten jo aikaa muikee, eko avulla (ekkolle terkkuja) se jeesaa vantaalta tampereelle. 180 kilsaa. Mettässä kun täysjeesi päällä... matkaa paha sanoa, sen voi sanoa, että kuskista loppuu virta ensin. Eli ei sähköahdistusta 🚴‍♀️🥰

Onhan noita lämmitetyyjä katuja keskustoissa jonkin verran, mutta on melko kalliita tehhä.

Toi konejuttu ei voi toimia ellei niitä mee nonstoppina peräkanaa.:D

Suolaista on vähennetty radikaalisti jopa ihan ajoradoillakin. Kevyenliikenteen väyliä ei kai suolata kun keskustoissa ja niissäkin sniidusti. On melko epäympäristöystävällistä toi suolaaminen.
Käyttävät myös ureamix litkuja, jokunen vuos sitten oli joku kokeilu niin sitä kusta oli melko runsaasti, haiskin pahalle.
Paljonko niihin menee sähköä?

Nyt täytyy vantaata kehua, isoilla väylillä on suti auto jo käynyt.
sanoisin että vantaa on palautetta kuunellut, ja murhasepeliä on köytetty maltilla.

Lasten "fillarikerho" siis aloittaa hyvillä milelin :)

Lissun jos saisi vierailevaksi tähdeksi :)

Pikku reiteiltä ei sepeliä ole kuitenkaan sudittu, ja se tänään aiheutti rengasrikon.

Vain Lissu ehkä tietää tämän. Kun alkaa tienpäällä Duranoon vaihtaa sisuskumia, pakkasessa, sitä hetken rukoilee ja miettii, taksi vai kumin vaihto. Koska ei ollut kiire, ja ainahan minulla on kumi matkassa 😏 Kynnet katkeili ja sormet veressä, duranoa ei saa irti vanteesta, ellei tietä miten se tehdään ja silloin se on tuskasta puuhaa.

Toki kaiken renkaan vaihdon voi joko hankalasti tai verrattomasti helpomalla tavalla 🤣

Pikku reiteiltä ei sepeliä ole kuitenkaan sudittu, ja se tänään aiheutti rengasrikon.

Vain Lissu ehkä tietää tämän. Kun alkaa tienpäällä Duranoon vaihtaa sisuskumia, pakkasessa, sitä hetken rukoilee ja miettii, taksi vai kumin vaihto. Koska ei ollut kiire, ja ainahan minulla on kumi matkassa 😏 Kynnet katkeili ja sormet veressä, duranoa ei saa irti vanteesta, ellei tietä miten se tehdään ja silloin se on tuskasta puuhaa.

Toki kaiken renkaan vaihdon voi joko hankalasti tai verrattomasti helpomalla tavalla 🤣
Työkalut ja rengasraudat aina mukaan.

Ei pantata tätä, aina se ei ole helppoa, mutta.

Vanteessa on se keskisyvennys, ensin rekaan reuna sinne, näin se irtoaa helposti vanteelta. Noissa kireissä duranoissa sama metodi mut sillon vaatii jo hieman näppivoimaa.

Kumin reuna sinne uraan, ja siinnäpä se onkin sitten 🚴‍♀️🦴