Kiittäkää naiset suomalaista miestä korkeasta elintasosta ja turvallisuudesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suomalainen mies:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suomalainen mies:)

Vieras
Ministeri: "Naiselle Somalia on pahin paikka maailmassa" | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi

Asiantuntijat:
Afganistan maailman vaarallisin paikka naiselle
Keskiviikko 15.6.2011 klo 08.52

Afganistan on maailman vaarallisin maa elää naiselle, arvioidaan tuoreessa kyselyssä.

Afganistan on maailman vaarallisin paikka elää naisena. (ZUMAWIRE.COM)
Väkivalta, surkea terveydenhoito ja karu köyhyys nostivat Afganistanin kyselyn ykkössijalle.

- Maassa jatkuva konflikti, Naton iskut ja kulttuuriin liittyvät perinteet tekevät Afganistanista naiselle erittäin vaarallisen, sanoo Antonella Notari, naisten yrittäjyyttä tukevan Women Change Makers -yhdistyksen johtaja.

Kyselyn teki Reutersin TrustLaw-uutispalvelu, joka haastatteli yli 200:aa asiantuntijaa ympäri maailman. Vaarallisimmat maat laitettiin järjestykseen asiantuntijoiden havaintojen ja naisen elämään kohdistuvien riskien perusteella.

Kyselyn kakkonen on Kongo. Maassa raiskataan vuosittain arviolta yli 400 000 naista, ja niin pikkutyttöjen kuin iäkkäämpien naisten brutaalit joukkoraiskaukset ovat yleisiä.

Seuraaviksi vaarallisimmat maat naiselle ovat järjestyksessä Pakistan, Intia ja Somalia. Pakistanin sijoitusta nostavat kunniamurhat. Intiassa massoittain nuoria tyttöjä joutuu ihmiskaupan kautta prostituoiduiksi.

Ei tarvitse kiittää miestä. Kiittää yhteiskuntaa. monta viisasta naista. Presidentti nainen. Punainen lady.
Jos kiittää miestä kohta olla saappaan alla hellan välissä. Ei liikaa kiittää miestä. Kiittää itseä suomalainen nainen.

Minä ainakin olen kiitollinen siitä, että olen länsimaahan syntynyt. Voin itse muokata elämästäni sellaisen kuin haluan. Saan kouluttautua, käydä töissä ja tehdä omat valintani. En elä kenenkään kustannuksella ja onneksi ei tarvitsekaan.

Jos se miehistä olis kiinni, niin me naiset oltais hellan ja nyrkin välissä. Ei tartte kuin lukea muutama parisuhdeongelma ketju tältä palstalta, niin selkenee nääkin asiat.

[QUOTE="minä";23985681]Minä ainakin olen kiitollinen siitä, että olen länsimaahan syntynyt. Voin itse muokata elämästäni sellaisen kuin haluan. Saan kouluttautua, käydä töissä ja tehdä omat valintani. En elä kenenkään kustannuksella ja onneksi ei tarvitsekaan.[/QUOTE]

Nämä kaikki mainitsemasi asiat ja oikeudet ovat suomalaisten miesten sinulle antamia, joten odottaisin sinulta hiukan kiitollisuutta.:)

Ja sitten sieltä otetaan niitä pahoja miehiä tänne, niin saadaan Suomeenkin ujutettua inhottavaa kulttuuria. Jossain vaiheessa olisi hyvä hiffata, ettei pakolaismyönteisyydellä saada mitään pysyvää aikaiseksi. Siirretään vaan ongelmia muihinkin maihin.

Kyllä suomalaisen yhteiskunnan ovat yhdessä rakentaneet suomalaiset naiset ja miehet. Lisäksi Suomi on Ruotsin kautta liittynyt länsimaiseen kulttuuripiiriin (mikä nyt ei ole erikoisesti suomalaisten miesten ansiota) ja kristinuskon piiriin, mikä myös on edistänyt nykyisenkaltaisen yhteiskunnan syntyä.

Vähän outo ajattelutapa aloittajalla: pitäisikö tässä nyt erikseen kiitellä miehiä siitä että he käyttäytyvät ihmismäisesti eivätkä esim. raiskaa tai pakota teiniavioliittoihin? Eikö inhimillinen ja toisia kunnioittava käytös olekaan vähintä, mitä ihmisiltä voi odottaa eikä mikään erityinen miesten naisille antama lahja.

• Tykkää
Reactions: PölyEsteri
No provohan tämä on, mutta niin huono, että veikkaampa, ettei edes ap osaa rationaalisesti perustella, miten tuo hänen otsikkoonkin valitsemansa sana "elintaso" liittyy tuohon artikkeliin ja suomalaisten miesten aikaansaannoksiin.

Joo, kiitän elintasosta ihan yhtälailla meidän mummua kuin pappaakin. Sodan jälkeen on kaikki suomalaiset tehnyt todella kovasti töitä tämän nykyisen elintasomme saavuttamiseksi.

Ja sitten sieltä otetaan niitä pahoja miehiä tänne, niin saadaan Suomeenkin ujutettua inhottavaa kulttuuria. Jossain vaiheessa olisi hyvä hiffata, ettei pakolaismyönteisyydellä saada mitään pysyvää aikaiseksi. Siirretään vaan ongelmia muihinkin maihin.

Eikös ole hassua että juuri niistä maista joissa naisia kohdellaan huonoimmin otetaan miehiä pakolaisiksi Suomeen. Tapansa he tuovat tullessaan...

Kyllä mä kiitän ihan tasa-arvoa (joka sekin on naisten läpiajama juttu) siitä että mä oon pystynyt luomaan itselleni riittävän elintason ja pystyn lapseni kasvattamaan turvallisesti. Miestäni kiitän kumppanuudesta ja isääni hyvästä kasvatuksesta.

Kyllä mä kiitän ihan tasa-arvoa (joka sekin on naisten läpiajama juttu) siitä että mä oon pystynyt luomaan itselleni riittävän elintason ja pystyn lapseni kasvattamaan turvallisesti. Miestäni kiitän kumppanuudesta ja isääni hyvästä kasvatuksesta.

Eli saat kiittää suomalaisia miehiä jotka antoivat suomalaisille naisille mahdollisuuden tasa-arvoiseen ja hyvään elämään.:)

Toista se on tietyissä maissa joissa nainen ei ole edes aasin arvoinen, vaan pelkkää kauppatavaraa joita myydään jo pienenä lapsena vanhoille ukoille.

Eli saat kiittää suomalaisia miehiä jotka antoivat suomalaisille naisille mahdollisuuden tasa-arvoiseen ja hyvään elämään.:)

Toista se on tietyissä maissa joissa nainen ei ole edes aasin arvoinen, vaan pelkkää kauppatavaraa joita myydään jo pienenä lapsena vanhoille ukoille.

JooH! Voi kiitos nyt siitä, että ette myy tyttäriänne ja syötä paskaa naisillenne. kiitos nyt vaan tästä erityisestä lahjasta. haista pee.:mad:

Yhteistyössä