K
"kilppari"
Vieras
Kaksi vuotta sitten sain kuulla yksityisellä käydessäni ja viimeisen kymmenen vuoden verikoetulokset sinne vietyäni että olen ko. sairautta sairastanut ainakin jo sen kymmenen vuotta (sen hetkiset arvot tsh 6 ja t4v 11) Sain lääkityksen ja olo hetkeksi paranikin. 6kk tuon jälkeen arvot olivat tsh 2.8 ja t4v 17, tuosta hitusen paranivat vuodessa jolloin sanottiin että ovat kunnossa ja annos pysyy samana, 50mikrogrammaa, tuosta 3kk tsh 2,5 ja t4v 17, jotain. Kävin nyt taas kokeissa ja olivat hieman muuttuneet edellisistä, tsh 2,6 ja t4v 16,5 ja lääkäri sanoi että arvot ok, ei muuteta lääkitystä.
Oireet vain pahentuneet vuoden aikana ja esim. t3 koetta ei oteta vaikka kuinka anelisin. Kyseessä jo kolmas eri sisätautilääkäri. Olen lukenut ettei tsh arvo lääkityksellä olevalla saisi ylittää kahta, pitääkö paikkansa? Mitä teillä muilla on arvot? Muut kokeet kunnossa, veriarvot ok ym....
Oireet vain pahentuneet vuoden aikana ja esim. t3 koetta ei oteta vaikka kuinka anelisin. Kyseessä jo kolmas eri sisätautilääkäri. Olen lukenut ettei tsh arvo lääkityksellä olevalla saisi ylittää kahta, pitääkö paikkansa? Mitä teillä muilla on arvot? Muut kokeet kunnossa, veriarvot ok ym....