Kipeytyykö teillä muilla kainalot aika ajoin? Mistä se johtuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viers
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viers

Vieras
Siis semmoista lievää arkuutta kainaloissa. Mulla ollut tätä teini-iästä asti ja yleensä vaihdan deodoranttia sitten, jos näin käy. Sensitive dödöjä olen käyttänyt sieltä teinistä asti, kun huomasin että ne hajustetut kipeyttää herkemmin.

Tsekkasin onko aiheesta avauksia täällä aiemmin ja osa liitti niissä sen flunssaan. No mulla on nytkin flunssa... en ole koskaan osannut ajatella, että liittyiskö se siihen. Selvästi sitä kuitenkin on muillakin .En tiedä aiheuttaako karvojen höyläys sitä.

Mulla on ollu sama vaiva vuosia. Nyt olen pitkään käyttäny Nivean dödöä ja siitä ei ole tullu mitään vaivaa. Enpä tiedä mistä johtuu, mut onhan ne dödöt tosi ärhäköitä aineita ja niissä on tosi paljo kaikenlaista hajustetta ja soosia, et eipä ihme jos kainalot kipeytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaarituelliset liivit?

Hieman liian pienet liivit, painavat rinnat, kaarituet?

No on kaarituelliset liivit, mutta ei tosiaan ole pienet vaan ihan liiviliikkeessä asiantuntijan kanssa valittu. Eikä paina kainalosta tai muualtakaan siis tosiaankaan.

Mutta imetän.

Tosin teininä en imettänyt enkä käyttänyt kaarituellisia liivejä eikä rinnat olleet painavat.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Mulla on ollu sama vaiva vuosia. Nyt olen pitkään käyttäny Nivean dödöä ja siitä ei ole tullu mitään vaivaa. Enpä tiedä mistä johtuu, mut onhan ne dödöt tosi ärhäköitä aineita ja niissä on tosi paljo kaikenlaista hajustetta ja soosia, et eipä ihme jos kainalot kipeytyy.

Nyt oli Erisanilta tullut vihdoinkin alumiiniton dödö. Ostin sitä eilen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kaarituelliset liivit?

No on kaarituelliset liivit, mutta ei tosiaan ole pienet vaan ihan liiviliikkeessä asiantuntijan kanssa valittu. Eikä paina kainalosta tai muualtakaan siis tosiaankaan.

Mutta imetän.

Tosin teininä en imettänyt enkä käyttänyt kaarituellisia liivejä eikä rinnat olleet painavat.

Mulla kyllä liivienvaihto silti on auttanut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kaarituelliset liivit?

Mutta imetän.

Mulla kyllä liivienvaihto silti on auttanut.

Jaa. No minä vaihtelen liivejä jatkuvasti ja käytän myös kaarituettomia.