L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja cc:Alkuperäinen kirjoittaja v:lutsrikma
turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Lähtiskös kukaan mun kanssa tällaiseen arvuutteluleikkiin?
Kuka arvaa nämä: Nounatirvak, evkoedsnakotrissäk, otinerenmeinne? =)
Alkuperäinen kirjoittaja cc:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:lramiaturini
ultramariini
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Lähtiskös kukaan mun kanssa tällaiseen arvuutteluleikkiin?
Mikä tuo on?
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Lähtiskös kukaan mun kanssa tällaiseen arvuutteluleikkiin?
evkoedsnakotrissäk
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Koetan minäkin
Otaikenötita, Neitekulti, Repikäänännisi
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Koetan minäkin
Otaikenötita = keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Lähtiskös kukaan mun kanssa tällaiseen arvuutteluleikkiin?
Mikä tuo on?
Aurinkokunta *muoks* Ei ainakaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Lähtiskös kukaan mun kanssa tällaiseen arvuutteluleikkiin?
Mikä tuo on?
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Lähtiskös kukaan mun kanssa tällaiseen arvuutteluleikkiin?
Mikä tuo on?
Aurinkokunnassa on kaksi k:ta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Koetan minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:ippanaa
apinapa
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Lähtiskös kukaan mun kanssa tällaiseen arvuutteluleikkiin?
Mikä tuo on?
sepä se :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Alkuperäinen kirjoittaja v:tiekitötonia
keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Koetan minäkin
repikääänännisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Lähtiskös kukaan mun kanssa tällaiseen arvuutteluleikkiin?
Mikä tuo on?
sepä se :flower: