Kirjastoon menossa tänään,antakaa lukemis vinkkejä,en tiedä yhtään mitä hakisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
Tykkään yli kaiken tositapahtumiin perustuvista kirjoista,aika monia oon lukenut mutta laittakaas mulle vinkkejä jos löytyis joku mitä en ole lukenut.

Tykkään koskettavista,romanttisista jne kirjoista.Muutkin käy! :flower:

Mä voisin antaa vinkkinä Betty Mahmoodin kirjat "Lastani ette saa" ja sitten se jatko osa..nimeä en kyllä muista.

=) =) =) =)

Henry Denkerin kirjat on hyviä, juuri luin koskettavan kirjan "meidän lapsemme", sit saman kirjailijan "uusi koti cathylle" on todella hyvä.Ite tykkään myös ns hömppäromaaneista joissa on koskettavuuttakin ja esim. Jane Greenin kirjat on huippuja..ei malta kesken jättää!

Asta lepän, sinä et hävinnyt, on kolumnisti kaksplussalla ja mies kuoli moottoripyöräonnettomuudessa ja avioero oli kesken.
Kim vatanen ja juha jormanainen helvetinsaari, kertoo rallilegendan pojan sisäoppilaitosvuosia, mikä oli yhtä helvettiä...rehtori pieksi oppilaita, nöyriitti jne.

oisko noista joku?

sitten ois silmänräpäys, kati lepistö, 20 mallityttö, joka saa aivoverenvuodon, pystyy kommunikoimaan silmän iskuilla..

Kaikki tositapahtumiin perustuvia

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Tykkään yli kaiken tositapahtumiin perustuvista kirjoista,aika monia oon lukenut mutta laittakaas mulle vinkkejä jos löytyis joku mitä en ole lukenut.

Mä voisin antaa vinkkinä Betty Mahmoodin kirjat "Lastani ette saa" ja sitten se jatko osa..nimeä en kyllä muista.

=) =) =) =)

anteeks, tulee niin toi scarlet79 tjmv. eilinen kirjastoreissu mieleen.. lastani ette saa.. hehehhehehhehhehe

Alkuperäinen kirjoittaja ==):

=) =) =) =)

anteeks, tulee niin toi scarlet79 tjmv. eilinen kirjastoreissu mieleen.. lastani ette saa.. hehehhehehhehhehe

Ai,mikäs ketju se on?Jäänyt multa väliin kokonaan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ==):

=) =) =) =)

Ai,mikäs ketju se on?Jäänyt multa väliin kokonaan. =)

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1013434

Onko tuo Kati Lepistön kirja vanhakin? En ole kuullutkaan siitä? Pitää etsiä ja lukea.. Hän asuu täällä Mikkelissä ja siinä on kaunein ihminen jonka olen koskaan nähnyt =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Onko tuo Kati Lepistön kirja vanhakin? En ole kuullutkaan siitä? Pitää etsiä ja lukea.. Hän asuu täällä Mikkelissä ja siinä on kaunein ihminen jonka olen koskaan nähnyt =)

2005 otavalta ilmestyny. Ja luin jostain, että on rakastunut ja kihloissa ulkomaalaisen kans. Kamala kohtalo tuo sairastuminen. Kaunis nainen.

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

2005 otavalta ilmestyny. Ja luin jostain, että on rakastunut ja kihloissa ulkomaalaisen kans. Kamala kohtalo tuo sairastuminen. Kaunis nainen.

Kiitos, pitääpä käydä kirjastosta katsomassa =) On se aika kamala kohtalo kyllä.. Mutta aina kun häntä näkee niin hän on niin muodikas, kauniisti meikattu ja laitettu että ei voi käsittää miten joku voi olla niin järjettömän kaunis =)

Yhteistyössä