kirppis myyjät!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ekakerta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ahkerana kirppiskävijänä voin jatkaa vinkkilistaa:
- jos teillä on iso kasa vaatetta, älkää laittako hintalappua nuppineulalla. Ne pistelee kasaa penkojaa eikä pysy hyvin kiinni edes.
- älkää tuoko liian huonokuntoisia vaatteita edes halvalla
- älkää tuoko likaisia vaatteita
- laittakaa hintalappuun vaatteen koko. Itse en ainakaan jaksa kokolappua kaivella esiin lukuisista lastenvaatteista, eikä sitä aina edes ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkainen:
Olen ollut kirpparilla ihan töissä ja ajattelin tässä nyt pari vinkkiä antaa kirppispöytien vuokraajille:

- pistäkää myyntiin vain sellasta tavaraa mitä ajattelette jonkun oikeasti ostavan. Ei tyyliin mitään vanhoja kalsareita, joita itse olen nähnyt parin pöntön sielä myyvän (ei mennyt ainutkaan kaupaksi).
- älkää laittako pöytää liian täyteen. Sellaisia pöytiäkin olen nähnyt, joissa oli vain järjettömän iso kasa erinäisiä vaatteita ja mikäli kasaan koski, se romahti päälle. :D Kannattaa samantien vuokrata useampi pöytäpaikka, jos sitä tavaraa oikeasti on paljon.
- pistäkää tuotteisiin hinnat selkeästi näkyviin
- käykää siistimässä paikkaa usein ja lisätkää sinne tarpeen vaatiessa tavaraa
- laittakaa tuoteselosteeseen selostus tuotteesta. Esim. jos se on jostain kohdasta rikki, laittakaa ihan rehellisesti vain. :) Ja esim. lamppuihin kannattaa laittaa 'TOIMII'. Järjettömän paljon tulee asiakkaita kysymään aina jos tuotteessa ei tätä lue: "Hei toimiiks tää?"
- ehdottomasti tärkein, laittakaa tuotteisiin järkevät hinnat. Kirppareilla ihmiset käyvät ostamassa käytettyä ja halpaa tavaraa. :)

P.S. Lastenvaatteita menee kirppareilla toooosi paljon. ;)

Niin ja mitä itse olen asioinut kirpparilla niin kannattaa laittaa henkareihin jotain "täkyjä" eli parhaimmat ja hyväkuntoisimmat vaatteet näkyvästi esille, ne kiinnittää huomion ja itse ainakin kiinnostun josko löytyis jotakin muutakin mukavaa.. :)
Sekä hinnat sellaisiksi mitä olisit itse valmis maksamaan käytetystä vaatteesta, ei saa ajatella mitä se on uutena maksanut, koska ei ihmiset uusia vaatteita sinne kirpparille ole menossa ostamaan..

Mun mielestä on tökeröä pyytää äp:n vanupuvusta 7? kirpparilla..

Alkuperäinen kirjoittaja k:
Ahkerana kirppiskävijänä voin jatkaa vinkkilistaa:
- jos teillä on iso kasa vaatetta, älkää laittako hintalappua nuppineulalla. Ne pistelee kasaa penkojaa eikä pysy hyvin kiinni edes.
- älkää tuoko liian huonokuntoisia vaatteita edes halvalla
- älkää tuoko likaisia vaatteita
- laittakaa hintalappuun vaatteen koko. Itse en ainakaan jaksa kokolappua kaivella esiin lukuisista lastenvaatteista, eikä sitä aina edes ole.

Peesi..

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
ilmotitteko että viette lisää kamoja kesken myyntiviikon?

En minä ainakaan ilmoitellut. Autossa oli valmiina laatikossa tavaraa ja kun kävin pöytää ensin siistimässä, niin vein sitten tarpeen mukaan lisää..

no eikö se kassalla ihmettelly ku kävelit mitn sanomatta sen ohi ja veit lissää tavaraa :D

No ei ihmettele, niinhän kaikki tekee. Parempi se on viedä sinne päin kun poispäin;)

Ei kassalla ihmetelty. Järkeväähän se on, että ei kerralla mätä pöytää liian täyteen. Ihan tavalliseen tapaan tervehdin myyjiä ja marssin pöydälleni. =) Ihan kauheita määriä kerrallaan en lisännyt, vaan muutamia vaatteita tai vaikka kenkälaatikossa mukeja tms.. Poispäin en tosiaan vienyt kuin tyhjiä pussukoita, jos kassalla ei ollut ruuhkaa, niin saatoin kertoa vain vieneeni lisää tavaraa..

Itseasiassa luulen, että tavaroiden lisäämisellä kesken viikkoa oli myynninkin kannalta merkitystä. Pöydälle tuli aina jotain uutta/ tuoreen näköistä ja kiinnostavaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
Ei kassalla ihmetelty. Järkeväähän se on, että ei kerralla mätä pöytää liian täyteen. Ihan tavalliseen tapaan tervehdin myyjiä ja marssin pöydälleni. =) Ihan kauheita määriä kerrallaan en lisännyt, vaan muutamia vaatteita tai vaikka kenkälaatikossa mukeja tms.. Poispäin en tosiaan vienyt kuin tyhjiä pussukoita, jos kassalla ei ollut ruuhkaa, niin saatoin kertoa vain vieneeni lisää tavaraa..

Itseasiassa luulen, että tavaroiden lisäämisellä kesken viikkoa oli myynninkin kannalta merkitystä. Pöydälle tuli aina jotain uutta/ tuoreen näköistä ja kiinnostavaa ;)

Harvan kirpparin säännöissä lukee, että just tietty määrä paitoja, housuja jne. saa vaan laittaa kerrallaan.. Parempihan se niille on jos loosit on "näyttävän" näköisiä, tekee mieli mennä uudelleenkin katselemaan.. Jotkut käy monta kertaa viikossa niin hienoahan se on huomata, että löytyykin jotain uutta.. :)