Kirppislöydöt pinoon, mars!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Sinna";22622192]Olin elämäni ensimmäisen kerran kirpparilla eilen:

- 4 bodya
- 8 potkarit
- Lelu
- Turvaistuin[/QUOTE]

No jopas :) Meinaatko mennä uudestaankin? :)

No, mä en osta vaatteita kirppikseltä juurikaan vaan kirjoja. Mut löydöksi laskettanee säkillinen My little ponyja hintaan 15€. Siinä oli siis kolme isoa ponia, monta pientä ( oiskos 5), "purkkakone", hyllyä, kenkiä, harjaa yms yms. Ja kaikki ihan uutta vastaavia, harjat hieman takussa vaan.

[QUOTE="vieras";22622222]No, mä en osta vaatteita kirppikseltä juurikaan vaan kirjoja. Mut löydöksi laskettanee säkillinen My little ponyja hintaan 15€. Siinä oli siis kolme isoa ponia, monta pientä ( oiskos 5), "purkkakone", hyllyä, kenkiä, harjaa yms yms. Ja kaikki ihan uutta vastaavia, harjat hieman takussa vaan.[/QUOTE]

Mäkin ostelen aina välillä kirjoja kirppikseltä. Mulla on parhaillaan 3 kirppiskirjaa odottamassa, mutta kun ne on luettu niin ostan lisää. Kirjastosta lainaaminen tulee mule liian kalliiksi, kun joudun maksamaan aina melko suuret myöhästymismaksut :ashamed:

Mutta edukkaasti tosiaan löysit poneja. Tänään oli my little poneja myynnissä hintaan 5€/kpl...jäi ostamatta.

Mäkin ostelen aina välillä kirjoja kirppikseltä. Mulla on parhaillaan 3 kirppiskirjaa odottamassa, mutta kun ne on luettu niin ostan lisää. Kirjastosta lainaaminen tulee mule liian kalliiksi, kun joudun maksamaan aina melko suuret myöhästymismaksut :ashamed:

Mutta edukkaasti tosiaan löysit poneja. Tänään oli my little poneja myynnissä hintaan 5€/kpl...jäi ostamatta.

Pikkusiilistä mun ponisäkki löytyi ja bongasin kyl ne vitosen ponitkin, mut ne oli huonossa hapessa vrt. nää mitkä ostin :)

[QUOTE="vieras";22622262]Pikkusiilistä mun ponisäkki löytyi ja bongasin kyl ne vitosen ponitkin, mut ne oli huonossa hapessa vrt. nää mitkä ostin :)[/QUOTE]

Ohhoh...no onnea sitten tuplaten...jos meinaan oisit mennyt mun jälkeen PikkuSiiliin, voisit ihastella niitä poneja mun blogissa, etkä siis kotonas :D Olisin nimittäin ihan varmasti ostanut ne :D

Se pöytä jossa on niitä vitosen poneja on vähän...miten sen nyt sanoisi...harmi :( Menee ihan idea piloille, jos mummot valtaavat tuonkin kirppiksen kiskurihinnoillaan :(

Ohhoh...no onnea sitten tuplaten...jos meinaan oisit mennyt mun jälkeen PikkuSiiliin, voisit ihastella niitä poneja mun blogissa, etkä siis kotonas :D Olisin nimittäin ihan varmasti ostanut ne :D

Se pöytä jossa on niitä vitosen poneja on vähän...miten sen nyt sanoisi...harmi :( Menee ihan idea piloille, jos mummot valtaavat tuonkin kirppiksen kiskurihinnoillaan :(

Juu, kovin on muuttunut pikkusiilin tarjonta ihan lähikuukausina. Monta pöytää on täynnä.... no, huonoa tavaraa. Mut hyvin siellä kyl taas menee omat kamat kaupaksi, mulla pöytä nyt ja myynti oli 3pv 160€ :D

[QUOTE="vieras";22622309]Juu, kovin on muuttunut pikkusiilin tarjonta ihan lähikuukausina. Monta pöytää on täynnä.... no, huonoa tavaraa. Mut hyvin siellä kyl taas menee omat kamat kaupaksi, mulla pöytä nyt ja myynti oli 3pv 160€ :D[/QUOTE]

Mua vähän tökkii ne paikat missä myydään uutta...siis vain uutta. Ja sitten nuo mummojen paikat, jossa myydään paljon krääsää ja jos siellä on jotain ostokelpoista, niin pirun kalliilla. Mutta minkäs teet.

Ihan alkuun Pikku-Siilissä oli todella hyvää tavaraa, mutta nyt lähinnä keskinkertaista. Aina välillä sieltä löytää looseja joissa on hinta ja kunto kohdillaan, mutta valitettavan usein siellä on myynnissä myös huonokuntoista tavaraa.

Olenko mä ostanut jotain sulta? *utelee* :D Meinaan että jos olet joskus vilassut mun blogia :)

Mä olen kerran törmännyt kaksplussalla ihmiseen, jolta mä olin ostanut sukkikset :D

[QUOTE="vieras";22622309]Juu, kovin on muuttunut pikkusiilin tarjonta ihan lähikuukausina. Monta pöytää on täynnä.... no, huonoa tavaraa. Mut hyvin siellä kyl taas menee omat kamat kaupaksi, mulla pöytä nyt ja myynti oli 3pv 160€ :D[/QUOTE]

No toi on jo hyvin!
Välillä se on vaan hyvä jos muissa pöydissä on huonoo tavaraa,sillon ostetaan kaikki siitä yhestä hyvästä pöydästä,kun vihdoin on joku pöytä missä on ostamisen arvosta tavaraa:D

Mollamaijasta ostin tänään:

2 muumikirjaa 2e/kpl
92 kokoinen pikku myy t-paita 0,50e
60 kokoinen muumibody (kuin uusi) 1e
62 kokoinen kietaisubody
62 kokoinen kietaisubody, housut, lakki yht 2e

Muo keljuttaa kun mistään ei tunnu löytyvän kietaisubodyjä mielellään neppareilla, ja kääntöhihoilla, miel kokoa 50 tai 56, etsitty on kesästä alkaen :/ Ei vaan löydy, jo tässä ehtii varmaan vauvakin syntyä ennen kun löytyy. Yksi on esikoisen jäljiltä, ja muita en vastasyntyneellä käyttäisikään jos vaan noita löytäisi jostain!

Mollamaijasta ostin tänään:

2 muumikirjaa 2e/kpl
92 kokoinen pikku myy t-paita 0,50e
60 kokoinen muumibody (kuin uusi) 1e
62 kokoinen kietaisubody
62 kokoinen kietaisubody, housut, lakki yht 2e

Muo keljuttaa kun mistään ei tunnu löytyvän kietaisubodyjä mielellään neppareilla, ja kääntöhihoilla, miel kokoa 50 tai 56, etsitty on kesästä alkaen :/ Ei vaan löydy, jo tässä ehtii varmaan vauvakin syntyä ennen kun löytyy. Yksi on esikoisen jäljiltä, ja muita en vastasyntyneellä käyttäisikään jos vaan noita löytäisi jostain!

Edullisia löytöjä. Mä itse onnistuin Mollamaijasta alkuun löytämään melko tyyriitä vaatteita, mutta viimeksi löysin isomman kasan ja hyvin kohtuuhintaisena :)

Kääntöhihoilla mäkään en tiedä, mutta Lindexin hello baby-mallistossa on nepparillisiä kietaisubodyjä. Ne oli meidän suosikkeja ja käytettiin niitä muistaakseni kokoon 68, kunnes niitä ei saanut enää.

Mua vähän tökkii ne paikat missä myydään uutta...siis vain uutta. Ja sitten nuo mummojen paikat, jossa myydään paljon krääsää ja jos siellä on jotain ostokelpoista, niin pirun kalliilla. Mutta minkäs teet.

Ihan alkuun Pikku-Siilissä oli todella hyvää tavaraa, mutta nyt lähinnä keskinkertaista. Aina välillä sieltä löytää looseja joissa on hinta ja kunto kohdillaan, mutta valitettavan usein siellä on myynnissä myös huonokuntoista tavaraa.

Olenko mä ostanut jotain sulta? *utelee* :D Meinaan että jos olet joskus vilassut mun blogia :)

Mä olen kerran törmännyt kaksplussalla ihmiseen, jolta mä olin ostanut sukkikset :D

Pikasesti katteltuna niin et ole. :)

Hyviä löytöjä nuo haalarit! Kävin tuossa yks päivä meidän kirpparilla, josta en löytäny yhtään mitään... Hiljaista siellä on näin joulun alla ja ne jotka myyvät niin pitää kauheita kiskurihintoja.

Hyviä löytöjä nuo haalarit! Kävin tuossa yks päivä meidän kirpparilla, josta en löytäny yhtään mitään... Hiljaista siellä on näin joulun alla ja ne jotka myyvät niin pitää kauheita kiskurihintoja.

Kiitos...ja kiitos myös niiden haalareiden myyjille :D

Josko hintoihin on lyöty joululisä? Toivottavasti seuraava kirppisreissu on parempi :)

[QUOTE="heh";22622507]Kaninloikka peli 3 eurolla. Kaikki pupuset tallella ja mutenkin siisti. Siitä oli jo ekan viikonlopun aikana 3 euron edestä iloa.[/QUOTE]

Hyvä löytö. Mä laitoin meidän kanin loikka-pelin myyntiin eurolla kun siitä puuttui yksi pupu. Jos vaikka joku varaosiksi omaan peliinsä moista tartti tms. Kyllähän sitä voi pelata vaikka yksi pupu puuttuiskin, mutta mukamampi silti jos kaikki on tallella :)

Yhteistyössä