Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24856578:
Pari ponia, toinen oli sikakallis (4,50) ja toinen oli mukana "aarrepussissa, joka maksoi euron. Muut kamat siitä pussista laitoin kiertoon.
Barba-paita 1,50
[QUOTE="sondersson";24858647]Meidän vanhemmalla pojalla on ihan uskomaton kirppistuuri. Viimeksi kun oltiin menossa niin tämä ilmoittaa että haluaa ninjago-legoja, johon minä että tuskinpa niitä kirppikseltä löytyy että voit joutua pettymään. No eiköhän se sieltä vähän aikaa pyörittyään kipitä mun luokse hyvin tyytyväisen näkösenä iiiso ninjagopaketti sylissään Pitihän se sitten ostaa, mikä lie tulen temppeli olikaan. Pari pikkusta osaa puuttui mutta niille löytyi vastaavat omasta legolaatikosta
Vastaavaa on käynyt monesti, esim. karttapallon, tietynlaisten autojen, salama mcqueen- ja jalispaidan kanssa.
Mullakin oli kerrankin tuuria ja löysin just sellaiset maiharit mitä oon halunnut, sopivan kokoiset ja hyväkuntoiset, 12. Lisäks löytyi kaikkea krääsää mitä nyt ei välttämättä ois tarvinnu ottaa [/QUOTE]
Nyt mä voin myöntää ihan suoraan olevani niin vihreä kateudesta että loistaa varmasti sinne asti. Siis nuo ninjagot on meidänkin muksun fanituksen kohteena. Siis ihan mahti löytö