Kirppispino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lähiaikoina hankittua:

- Lindexin punainen toppatakki 7 eur
- Lassien pipo 2,50 eur
- Superfit-talvikengät 6 eur
- ruututunika tytölle 2 eur

Kaikki vaatteet uudenveroisia ja hyvännäköisiä ;-)) Ja tykkään muuten kovasti Chefin blogista!

Tommossii jäi käteen tänään:

Jos Hän ei ole tyttö, niin sitten tuo vaaleanpunaraidallinen Tutan froteehaalari menee myyntiin, mutta oli pakko ottaa se 2,50 eurolla...Norsu-leikkipuku maksoi 2 euroa.
Lisäksi ostin Baby Björnin rintarepun 5 eurolla (ajoissa olen liikkeellä juu, mutta kun halvalla sai).

Nämä ostin nettikirpalta:

[QUOTE="kerttu";25048488]Lähiaikoina hankittua:

- Lindexin punainen toppatakki 7 eur
- Lassien pipo 2,50 eur
- Superfit-talvikengät 6 eur
- ruututunika tytölle 2 eur

Kaikki vaatteet uudenveroisia ja hyvännäköisiä ;-)) Ja tykkään muuten kovasti Chefin blogista![/QUOTE]

Hyvään hintaan olet tehnyt löytöjä. Varsinkin edukkaat kengät :)

Ja kiva kuulla, että pidät blogistani :)

Tommossii jäi käteen tänään:

Jos Hän ei ole tyttö, niin sitten tuo vaaleanpunaraidallinen Tutan froteehaalari menee myyntiin, mutta oli pakko ottaa se 2,50 eurolla...Norsu-leikkipuku maksoi 2 euroa.
Lisäksi ostin Baby Björnin rintarepun 5 eurolla (ajoissa olen liikkeellä juu, mutta kun halvalla sai).

Nämä ostin nettikirpalta:

Melko hyvin säilyneet värit. Ihan näyttää pakasta vedetyiltä :)

Ja ajoissa kannattaa olla...mä ostin meille tuplarattaat viikolla 5+ :D

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu ja Anatolia
vanha, hyväkuntoinen ruotsalainen talousvaaka 6€,
kaksi 1970-luvun "tenava-pelejä" 1€,
lasten punaiset (pienellä korolla) juhlakengät 3€
1960-l leikkuulauta jossa kasviksia, kuin uusi 0,80€

• Tykkää
Reactions: chef
Jotain

2€ (lapussa lukee CAP, mut en usko että on aito)

Kaksin kertaiseksi neulotut villasukat 10€ (=ilmaiset)

kassakone 3,20€

Onhan noita tuolla, mut en jaksa nyt laittaa enempää kuvia, kun aijaa on niiiiin hidas.
Tommyn viinilaseja 1,50€/kpl, pilkullinen lakana 1€, niitä päätään heiluttavia pikkuötököitä 7kpl/ 3,50€ ja on varmaan muutakin, en nyt pikaisesti muista.
Pakko lähtee nyt postiin hakemaan nettikirppaostoksia, että saa nekin kuvata vielä tänään.

Eilen karkasin koulutuksesta ja suunnistin tietenkin kirpputorille.
Ostin monta lasten kirjaa 1-1,50€/kpl
Kuopukselle Name it vk-takki 3€
Pussillinen pieniä liikennemerkkejä 0,50€
Pikkuautoja 6kpl 2€

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25048562:
Jotain

2€ (lapussa lukee CAP, mut en usko että on aito)

Kaksin kertaiseksi neulotut villasukat 10€ (=ilmaiset)

kassakone 3,20€

Onhan noita tuolla, mut en jaksa nyt laittaa enempää kuvia, kun aijaa on niiiiin hidas.
Tommyn viinilaseja 1,50€/kpl, pilkullinen lakana 1€, niitä päätään heiluttavia pikkuötököitä 7kpl/ 3,50€ ja on varmaan muutakin, en nyt pikaisesti muista.
Pakko lähtee nyt postiin hakemaan nettikirppaostoksia, että saa nekin kuvata vielä tänään.

Halpa kassakone! Yleensä noita näkee minimissään 6+ eurolla.

Ja kun kuvaat, niin paa nekin esiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;25048590:
Eilen karkasin koulutuksesta ja suunnistin tietenkin kirpputorille.
Ostin monta lasten kirjaa 1-1,50€/kpl
Kuopukselle Name it vk-takki 3€
Pussillinen pieniä liikennemerkkejä 0,50€
Pikkuautoja 6kpl 2€

Se ei siis ole hälyttävää, jos kesken koulutuksen tuntee pakottavaa kirppistelytarvetta? Hyvä, koska mulle on käynyt ihan samoin :D

No tänään kävin pitkästä aikaa kirpulla ja löydöt pyörii parhaillaan pesukoneessa:

Tytölle tosi siisti Color kids toppatakki 7€
Pojalle Reima Kiddo rymyhaalari tähän "lunta odotellessa" -aikaan 2€

Nuo peltirasiat ovat kyllä hyviä lahjakääreitä. Ainakin lahjat psyvät ehjinä. Kaiken lisäksi purkit ovat erittäin kauniita.

Omat ostokseni viime lauantaina olivat magneettikoruja. Kaulaketjuja 3 kpl hinnat 0.50-1€/kpl. Veljen tytöille ajattelin pukinkonttiin.

[QUOTE="Taika";25048802]Nuo peltirasiat ovat kyllä hyviä lahjakääreitä. Ainakin lahjat psyvät ehjinä. Kaiken lisäksi purkit ovat erittäin kauniita.

Omat ostokseni viime lauantaina olivat magneettikoruja. Kaulaketjuja 3 kpl hinnat 0.50-1€/kpl. Veljen tytöille ajattelin pukinkonttiin.[/QUOTE]

Kauniita tosiaan ovat, passaavat hyvin lastenhuoneeseen :)

Edullisia koruja löysit...ja kiva kuulla että muutkin tekee lahjalöytäjö kirppiksiltä!

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;25048867:
Hyvää kirppistelyaikaa meinasi mennä ihan hukkaan tylsän koulutuksen takia.:kieh:

:ashamed::D

Mulla oli tunnin lounastauko...ja mä siinä välissä kipitin kiireen vilkkaa kirppikselle. Muut söivät masun täyteen, mutta mä vetäisin äkkiä suklaapatukan naamaan, jonka voimin jaksoin seuraavaan ruokailuun.

Kyllä kunnon kirppistillä kirppis menee safkan edelle :D :D :D

• Tykkää
Reactions: SininenSatutar
Hei joo, tunnen Kimara-kirppiksen kun meillä on mökki Riksun kupeessa. En mä sieltä yleensä mitään löytöjä tee paitsi kerran kesällä 3e:n Lassien talvipuvun.
Kierrätyskeskuksesta kannan kotiin ja mökille astioita yms. vanhoja tekstiileitä.

Täytyy sanoa, et en ole aikoihin päässyt kirpoille..mutta jospa ens viikonloppuna. =) Ai mutta ostinhan mä viime lauantaina pojalle 8v. Adidaksen uudenveroiset lenkkarit femmalla koulun myyjäisistä.

Yhteistyössä