kissa pirulainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ellinoora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hahhah. Minä olen keski-ikäinen ja minulla on tämä sama ""poikaystävä"" eli aviomieheni ollut toistakymmentä vuotta. Meillä on kaksi kissaa, joita mieheni rakastaa varmaan vielä enemmän kuin minä. Meille molemmille eläimet ovat erittäin tärkeitä ja totta, tärkeämpiä kuin suurin osa ihmisistä. Monissa ihmisissä kun ei kovasti hurraamista ole. Valitettavasti teineinä viis veisasimme eläimistä, tämä ymmärrys on tullut vasta vanhemmiten. Sääli, olisimme ehtineet tehdä jo paljon enemmän eläinten hyvinvoinnin eteen.

Kirjoitin muuten aikoinani ällän äidinkielestä. Sinulle suosittelisin, että et viljelisi noita hymiöitä niin runsaasti; ne katsos menettävät tehonsa, kun ei malta lopettaa ajoissa. Mutta ehkäpä Sinulle iänmyötä tulee tyyylitajua :)

Jo on rakastamisen arvoinen äijä! Odotahan vaan, sinua odottaa sama kohtalo, jos alat vänköttää joskus tälle sadistille vastaan.

Kerro missä asutte, niin ilmoitan poliisille eläinrääkkääjästä.

Ihana...?? Tuollainen mies tulee näyttämään kyllä ihanuutensa mahdollisten lasten synnyttyä. Äijällä menee hermo taatusti, jos mukula parkuu ja siinä sitten äitiparka saa yrittää pitää lasta hiljaisena, ettei ""ihana"" mies vaan aseta valitsemaan huutavan kakaran tai hänen välillään...

Näitä itsekkäitä ääliöitä on maailman väärällään ja yhtä paljon väärällään naisia, jotka elävät näiden ääliöiden ehdoilla.

En tajua mitä te yhestä kissasta jaksatte vatvoa.
Niillä ei ole mitään persoonallisuutta ja ne vaan luikkii pitkin nurkkia ja monkuu menemään.

Miksei samantien joku leguaani tai meduusa?
Siinäpä sitten rapsuttelette.

En ihmettele, miksei miehesi hyväksy kissaasi. Ne ovat todellakin vihonviimeisiä pirulaisia herkkäunisille ihmisille.

Minä herään herkästi -ja mikä pahinta, jos herään, niin olen sitten hereillä vähintäänkin pari tuntia, ennen kuin saan uudestaan unen päästä kiinni. Se tarkoittaisi sitä, että joka ikinen herätty yö tuottaa univajetta. Käytännössä tämä tapahtuu jokaisena yönä.

Lopulta univaje käy niin suureksi, että yhten yönä ei enää herää mihinkään. Ei tykinlaukaukseenkaan. Tulloin on jo kulkenut muutaman päivän täydellisenä zombiena. Vapaapäiväkin on kulunut hukkaan, koska sen on käyttänyt univelkansa pois nukkumiseen.

Ystävälläni on kaksi kissaa ja toisinaan olen hänen luonaan yötä. Niinä öinä ei juuri nukuta. En ole varma, saisiko kissojen seurassa nukuttua univajettaan koskaan pois.

Joka tapauksessa, sanon EI KISSOILLE omaan huusholliin! Mielestäni kissat ovat muutenkin itsekeskeisten ihmisten eläimiä. Kissaihmiset sanovat pitävänsä siitä, miten itsepäisiä, itsenäisiä ja minäkeskeisiä ne ovat. Niin tietysti. Useimmiten ihmiset pitävät piirteistä, jotka muistuttavat itseään.

Olen pahoillani, että et ole tutustunut kissoihin. Niillä on todella paljon luonnetta ja ne ovat hurmaavia lemmikkejä.
-Monet ottavat mieluummin kyllä koiran, kun kissaa ei saa komentelemalla tottelemaan. Usein epävarmat ihmiset pelkäävät kissoja ja niiden itsenäisyyttä.

Mariko se oli, joka paasaa tuolla hymiöiden käytöstä ja väittää olevansa mitä..yli 40 v!!!??

Anteeksi huutomerkkieni käyttö, rouva hyvä, ulkoasustahan sinä jaksat marmattaa, kun et ymmärrä laajoja kokonaisuuksia lainkaan.

Olet kyllä todella kummallinen eläjä! :)

Joku kirjoittaa huvikseen , että ampukaa kissat tai jotain, niin olet kärppänä siinä pahoittelemassa ja puolustaudut, niinkuin se olisi jotenkin sinulta pois, että joku ei jaksa hyysätä kissoja samalla innolla.

Ihmettelen vaan, kun teinit ne on noin herkästi provosoituvia.
Aikuiset yleensä tietävät itse oman kantansa, eikä niitä :) muiden elämä häiritse.

:) : ) : ) : ) :) Lisäksi :) hymiöistä ei mene maku koskaan, vaan ne tekevät ystävällisen vaikutelman tekstiin:)

Siis mä en todellakaan pelkää kissoja, joten älä turhaan revi niitä ikkunaverhoja siellä!

Mua ärsyttää ne muuten kaikin puolin. Jos tarkasti ottaa ni muutamat muutki elukat pitäs kieltää kaupunkioloissa, koska niistä ei o ku haittaa ja ne paskoo joka paikan täytee nii että kyllä on komia hanki keväällä ku ne alkaa sulaa näkyville. Siellä sit pujotellaan niiden välissä ja yritetään varoo kenkiä ja kaikke. Miksi? Onko se kaikki ihan oikeesti tarpeen?

Ei ole. Ja siks ne vois hävittää.

Valitettavasti liiat hymiöt tekevät viesteistäsi aika lapsellisia, tyylikeinot (jos typeriä hymiöitä voi sellaiseksi edes sanoa) on laji, jota täytyy osata käyttää kohtuullisesti ja edes sopivassa asiayhteydessä. Sinun tekstisi ei vaikuta tippaakaan ystävälliseltä, vaikka joka toinen ""sana"" olisi teinihymiö.

Fiksu ihminen ei kirjoita muuten ""huvikseen"" yhtään mitään kissojen ampumisesta. Jos ei välitä eläimistä, on paras pysyä niistä kaukana, valitettavasti monet haalivat lemmikkejä ja kohtelevat niitä sitten huonosti.

Minä luulen, että ongelma ei ole kissa, vaan joku muu. Jos sinulla ei olisi kissaa, mies keksisi jonkun muun tekosyyn, jonka kautta valittaa.

Jos yksi kissa noin paljon häiritsee, mitä sitten jos teille tulee LAPSI?! Hui!

>>Jos ei välitä eläimistä, on paras pysyä niistä kaukana, valitettavasti monet haalivat lemmikkejä ja kohtelevat niitä sitten huonosti.

Olisiko tässä ilmaisussa voinut käyttää myös toista pistettä ? :)

Sorry, Mari, mutta yritetty piikkisi karahti kiville. En ole epävarma, enkä todellakaan pelkää niiden itsenäisyyttä.

Syy siihen, etten erityisemmin välitä kissoista on yksinkertainen: rakastan yksityisyyttä ja rauhallista hiljaisuutta, enkä halua pomppia koko ajan pahojaan tekevien olentojen perässä. Kissojen läsnäollessa rauhaa ei saa -sen paremmin kuin lapsienkaan. Siksi pysyn molemmista erossa.

Mulla vituttaa kans ne karvapaskapallerot, joita on sit joka paikassa. Mun muuijalla oli kakski kissaa ja mä heitin ne vaan ulos. Tulihan siitä tietenki saatana itku ja poru, mutta kissat oli ja pysy pihalla.

Vaikka kissat voivat sapettaakin, ovat ne silti eläviä olentoja, eikä niitä saa kohdella huonosti.

Kukaan, joka tekee pahaa eläimille, ei ole miellyttävä ihminen. Veikkaan, että olet jopa väkivaltainenkin -ainakin henkisesti. Mitä muuta pahaa teet, kuin kiusaat eläimiä -ja ""muijaasi""?

Jos todellakin fyysisesti viskasit kissat ulos talosta (paikkaan/tilaan x), olisi naisesi kannattanut heittää sinut itsesi pihalle.

Siinä ei ollu mitään tekemistä sen muijan kanssa, vaan niiden v*n otusten. Siivootko ite riemu rinnassa sitä sotkua ja oiot koko ajan kamoja mitä ne paiskoo ympäriinsä ja onko muka hienoo valvoa sillon ku pitäs nukkua. Kokeilöist ite vuorotyötä joskus. Tai, mikä parempaa, kokeilisit edes työn tekoa.

Kyllä vain kissasi voisin kaasuttaa sinut voisin säästää. Enhän mikään heil h... ole, vaikka niin kirjoituksessasi annoit ilmi! Agressioni on sitä luokkaa, että rakastan eläimiä yli kaiken, mutta kissat saa kananlihalle ja olen valmis teurastamaan naapurin katit! Kissat eivät ole ansainnut eläin titteliä. mokomat mouruajat..;)

Perityypillinen tyhmyrin kommentti. Et edes ymmärrä lukemiasi tekstejä kommenteistasi päätellen.

Ymmärrän varsin hyvin, miksi olet jäänyt vuorotyöläiseksi. Sitä en tosin ymmärrä, miten asenteellasi ja ymmärrykselläsi on ylipäätään päästy töihin.

Lainatakseni vanhaa sanontaa: niin metsä vastaa, niin kuin sinne huudetaan.

Olet onnekas, kun olet löytänyt noinkin suvaitsevaisen miesystävän. Aika monet miehet eivät huolisi kissaa asuntoonsa ollenkaan.

Muutoin on aika utopistista olettaa, että uusi kummpani rakastaa rajattomista lastasi/kissaasi/koiraasi ja sietää kaikki omituisuudet.

Lapsille ja lemmikeille voi ja täytyy asettaa joitakin rajoja. Koira ei saa syödä naapurin kissoja. Kissa ei saa häiritä ihmisten yöunia.

Kissa on sikäli fiksumpi kuin koira, ettei se heti ime omistajansa kummallisuuksia. Huonosti kasvatettu piski on maailman sietämättömin otus. Kissasta tuskin saa niin raivostuttavaa millään palvomisella.

Kissaan ei kannata suhtautua niin kuin se olisi egosi ja päähänpinttymiesi jatke. Jos oikeasti välität miesystävästäsi, opetat kissan pois makuuhuoneesta. Hyviä ohjeita koulutukseen tuli jo aiemmissa viesteissä. Ja muistathan, että jos kisun koulutus ei onnistu, vika on sinussa eikä kissassa.

Naapurin kolli , pilasi hiekkalaatikon, tonki kukkapenkin , kusi lakanapyykeille, kusi terassin pieleen , tappoi västäräkin poikaset pihalle ja tappoi piha jäniksen viime talvena. Koiran omistajilla korvautetaan aina vahingot , KISSAN OMISTAJAT EIVÄT MAKSA MITÄÄN , nirri pois irtokissoilta...

MINÄ EN YMMÄRRÄ MITEN JOKU VOI VIHATA KISSOJA!
IHMISET JOTKA VIHAAVAT KISSOJA OVAT AINA EMPATIA KÖYHIÄ JA HE OVAT HYVIN USEIN SAANEET KOTONA HUONON KASVATUKSEN. ESIM. VÄKIVALTAISET/NARKKARI/ALKKIS VANHEMMAT.
KISSAT OVAT LIIAN SULOISIA ETTÄ NIITÄ VOISI VIHATA. PISTE ^_^

Jos tällä aloittajalla oli kissa jo miehen kanssa seurustellessaan, ei oikeastaan voi jälkikäteen valittaa. Jokaisella on mahdollisuus vapaassa maassa valita, eli jos tämä mies ei voi sietää kissoja, ei muuta kuin valitsee sellaisen naisen, jolla niitä ei ole.

kokemusta on asiasta... seurustelin kerran tytön (tarja) kanssa joka oli söpö ja joka tuntui taivaalliselta rakastellessa... vetosi minuun. hänellä oli kotona kaksi kissaa jotka tulivat häiritsemään aina kesken rakastelumme ja se otti päähän... emme juuri päässeet nauttimaan toisistamme, joten se suhde hiljalleen loppui, tosin oli muitakin syitä....lemmikit on kuitenkin asetettava parisuhteen ulkopuolelle. Eläin ei voi olla läheisempi kuin puoliso. Tietenkin jokainen voi valita sänkyseuran itse... mäkin haluan sänkyyni kuuman kissan...

Sinulla taitaa olla enemmänkin ongelmia kuin kissaviha. Lapsuutesi ei tainnut olla kovin onnellinen? Säälin puolisoasi, tunnevammaisen ihmisen kanssa on vaikeaa elää.

Yhteistyössä