Vielä on pyöriny paljon mielessä nämä asiat ja aika levoton/uneton yö tuossa takana ja olo on nyt sitten sen oloinen..
Oon saanu täällä jo tosi hyviä vastauksia, mutta sen verran haluaisin vielä jatkaa, että kun sanoin sille ystävälleni siitä muutosta ja sitten sen mitä minä pelkään, että kiusaajani eivät jätä mua vieläkään lopullisesti rauhaan vaan päättävät seurata mua tänne.. niin kun sanoin sille tuosta pelosta, niin se vaan naureskeli mulle että ei noin vainoharhanen tarviis olla ja että tiiätkö tuo ei oo ihan normaalia, eli kiva nyt ne saa mukavaa ivaa porukalla sitten siitä minun pelko asiasta ja pelkään just et se on se potku sille et " ahaa! hei kappas se pelkää meitä noin kovin paljon

) HÄHÄHÄÄÄÄ .. pitäsköhän ihan piruutta ruveta kiusaamaan sitä uudestaan!

" ja siitä eroon pääsemiseen ei auttais enää edes muutto (mitä olin suunitellu jo 4v ja toteuttanu nyt, niin kiva jos senkin työn hedelmä menee hukkaan.... ) ne väsyttää minut niin pitkälle että minä oon mielisairaalassa tai kuollu. Ne ei anna mun yksinkertasesti elää. Mun on luovuttava jollakin tapaa mun elämästä, että saisin olla rauhassa edes jotenkin. Minun täytyy luopua siitä ajatuksesta, etten ikinä saa miestä tai muutenkaan normaalia elämää (ystävät, työ) ja en tule olemaan äiti eli en myöskään saa lapsia...
Koska eihän kukaan mies naisekseen porttoa huoli. Sillä ei oo väliä, onko ne juoruilut ollu totta vai ei. Mutta portoks kun sua on sanottu, niin se on sellanen juttu et kunnon miehet ei sellasten naisten kanssa seurustele. Sit jos mulla sattuiski olemaan joskus mies ja lapsia ja kaikin puolin onnellinen ja tasapainoinen elämä, aina näillä sekopäillä on avain kädessään millä ne saa tuhottua multa onnen jos haluavat kertomalla tuota paskaa... Siinä lähtee mulla mies, lapsilta hajoais perhe. Voiko olla julmempaa, kun ne itsekin tietää ettei tuo oo totta?
Se on jännä kun tässä ketjussa korostetaan kuinka 19-20v. on niin aikuinen, mutta muissa ketjuissa niitä haukutaan niin pennuiks ja kokemattomiks vielä, ettei niiltä paljon kypsyyttä voi odottaa. Miksei ne vois muuttaa mun peräs? joskus ylä-asteella kun olin 13 ja he 14 juttelin eräälle söpölle tyypille netissä, ne näki sen ja sitten yks niistä meni puhumaan sille kaikkea paskaa minusta ja se tyyppi hylkäs mut. Ja sitten mulle on sanottu jos kuolisin niin ne vaan nauras. Eikö tää kaikki oo ihan sama asia?
Ja se kaveri kelle kerroin luottamuksella asuu tässä aika mun lähellä on myös niiden kiusaajien kaveri, et hyvinkin mahdollista et ne kiusaajat vois esimerkiks sen takia muuttaa mun lähelle.
Oon liian masentunu jo. Elämä on liian vaikeaa mulla.