Kiusaamisen 0-toleranssi: Miten pitkälle on mentävä, jottei vaan kukaan herkkä kokisi itseään syrjityksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää;26104120:
Noi voi helkutin helkutti. Jotkut lapsethan nyt on sitten sellaisia jotka ihastuu johonkin toiseen lapseen enemmän kuin muihin, ja sitten justiin sen fiksun ja mukavasti käyttäytyvän pitäisi raahata perässään ja hoivata koko sitä sopeutumatonta luuseriporukkaa.

Omalle tytölle aikanaan päiväkodissa yritettiin sälyttää tällaista vastuuta. "Kun ne pojat ja se ja se tyttö on aina niin rauhallisia kun ne leikkii sen teidän tytön kanssa." Tyttöni oli ja on edelleen fiksu ja kiltti, mutta mieluiten hän olisi leikkinyt parin fiksumman itseään isomman kanssa, tai edes normaalien ryhmäläistensä kanssa, mutta ei, hänet laitettiin kahden pöljimmän pojan ja yhden vilkkaimman tytön kanssa em. syystä.

Otin tyttöni pois ko. päiväkodista, yksi näistä pojista tuli sitten perässä sinnekin, ja äitinsä oli tuiki hämmästynyt, kun uudessa tarhassa tytöstäni ei enää tehtykään hänen poikansa lapsenvahtia...

Voi jessus mikä asenneongelma. Mä en nää sun tekstissä muuta kuin minä minä minä minä ja minä ja minun minun minun upea upea upea lapseni ja mää mää mää mää. Kylläpäs te nyt olette kokeneet suurta vääryyttä.

Vapaa-ajallaan jokainen valitkoon seuransa tai olkoon vaikka yksin jossain erinomaisessa kolossaan nauttimassa omasta mainiosta seurastaan, mutta päiväkodissa, koulussa ja työpaikoilla syrjintä ei ole hyväksyttävää. Kyllä niissäkin ihan varmaan saa olla myös niitten lempparikavereiden kanssa, mutta ei sen takia tarvii jättää yhtä yksilöä totaalisen yksin.

Yhteistyössä