"Kiva" äitienpäivälahja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
... justiin tuli puhelu, etten tullut valituksi työpaikkaan, johon oli haastattelu vähän aikaa sitten :(
Olin jo niin asennoitunut siihen että pääsen edes kesän ajaksi töihin. mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa.
Nyt vaan täällä itken pettymystäni, taas kerran. Tuntuu että on ihan turha edes hakea mitään kun ei pääse töihin.
Ei tarvi sitten tulla sanomaan mulle että muuta muualle. Se asia on sula mahdottomuus. Sitä paitsi olen valmis ottamaan töitä vastaan muualtakin kun omalta paikkakunnalta, mutta yöksi haluan kotiin.

Älä huoli, kyllä se vielä tärppää jostain muualta :hug:

Nämä on kovat ajat etsiä työtä. Sinulla on kuitenkin tsemppi päällä kun noin odotit, siirrät sen saman tsempin sitten tuleviin työhaastatteluihin ja kyllä se sitoutuneisuus ajan myötä huomataan :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se ei ollu sulle tarkoitettu se paikka. Älä menetä toivoa, kyl se työ löytyy vielä kun et luovuta.

Niin kai se täytyy yrittää ajatella, mutta nyt ei oikein jaksa olla positiivinen. Pääsin nimittäin pitkästä aikaa edes haastatteluun asti, se jo nosti toiveita. Nyt on vaan niin pettynyt ja masentunut olo.
Kiitos kuitenkin kannustuksesta. Kaipa sitä ei sitten todellakaan ollut mulle tarkoitettu. Mutta missä se mulle tarkotettu paikka luuraa???

No otahan nyt huomioon, että taantuman aikana moni on sanottu irti vanhasta työpaikastaan ja niistä avoimista työpaikoista on nyt enemmän kilpailua.

Tiedän kyllä että en ole ainoa joka tällä hetkellä hakee töitä. Itse olen pitkäaikaistyötön :(

Eipä löydy töitä täälläkään. Tosi hienoa olla alle kolmekymppinen ja päätyä syrjäytymisputkeen.

Enhän minä kellekään sittenkään töihin kelpaa, kun lama loppuu ja töitä taas on. Kun ei ole sitä työkokemusta mitä ei saa ilman työkokemusta mitä ei saa ilman työkokemusta.

Tää taantuma on vaan niiiiin hyvä tekosyy yrityksille päästä eroon työntekijöistä jotka eivät hoida hommiaan, ovat jatkuvasti saikulla ja lorvailevat tekemättä mitään. Työnantajat ovat todella heikoilla näiden kanssa kun kenkää ei voi noin vain antaa.

Toki on sellaisiakin yrityksiä joilla menee huonosti ja on pakko tuotannollisten ja taloudellisten syiden takia vähentää porukkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No otahan nyt huomioon, että taantuman aikana moni on sanottu irti vanhasta työpaikastaan ja niistä avoimista työpaikoista on nyt enemmän kilpailua.

Tiedän kyllä että en ole ainoa joka tällä hetkellä hakee töitä. Itse olen pitkäaikaistyötön :(

Valitettavasti tuo pitkäaikaistyöttömyys ei paranna työnsaantimahdollisuuksiasi, vaan todennäköisesti työnantaja palkkaa mieluummin lähiaikoina työelämässä olleita tai työpaikanvaihtajia. Ikävä tosiasia, mutta itsekin työnantajana tekisin niin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Valitettavasti tuo pitkäaikaistyöttömyys ei paranna työnsaantimahdollisuuksiasi, vaan todennäköisesti työnantaja palkkaa mieluummin lähiaikoina työelämässä olleita tai työpaikanvaihtajia. Ikävä tosiasia, mutta itsekin työnantajana tekisin niin.

Olen kuitenkin tänä aikana hankkinut ammattitutkinnon, lapset on tehty, motivaatiota on, mutta kun ei ole nuori eikä nätti niin...

Yhteistyössä