Mä en tajuu, mikä äidillä taas on. Mä olin menossa kampaajalle ja pohdin, josko leikkauttaisin etutukan ja kysyin, oliko se viimeksi hyvä. Se sanoi mulle jotenkin että sehän kasvaa heti pois ja kysy kampaajalta, että mitä sun tukkaas edes saa, kun on niin ohut.
Se väittää, että mun tukka on ollut joskus paljon paksumpi, muka yhtä paksu, kuin siskon tytöllä, jonka hiuslaatu on aivan erilainen kuin minun. Ja sillä on tukka ainakin 3 kertaa paksumpi, kuin minulla. :\|
Nyt kun olin sit käynyt kampaajalla, äiti sanoi, että no on toi ihan hyvä, onneksi ei laitettu sitä punaista, se ei sulle sovi ollenkaan. Ihan kiva, mutta silloin kun se oli punainen, niin kehui kovasti.
Siskon tyttö kertoi iloissaan, että hänellä on alkanut kuukautiset. (siskon tyttö on tosi ihana 14 vuotias, tosi kaunis ja hoikka, normaalikokoinen, isompi, kuin minä ja minun sisko kuitenkin, me ollaan hirveän pieniä. Tyttö ei missään nimesssä ole lihava, vaan ennemmin laiha.)
Äiti sanoi siskon tytölle, että vihdoin, onhan sulla jo tota rasvakerrosta riittämiin.
Äiti saattaa ihmetellä suureen ääneen sitä, että siskon tyttö painaa enemmän, kuin enonsa, joka painaa naurettavat 56 kiloa.
Ja äiti ei itse ole todellakaan mikään hoidetun näköinen, vaan tukka repsottaa ja on harson ohut, ryhti on surkea ja ilme tympeä. Mutta mikä sitä vaivaa, miksi se on tommonen?