Kiva huuto - ikinä ei ole asiat hyvin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ovikello soi äsken ja erään tutun pojan isä kävi tuomassa meidän pian 6v pojalle synttärikutsun.

Noh... poika avaa kutsua ja 4v tyttö huutaa vieressä, koska hän ei ikinä saa mitään tuollaista postia ja heti perään alkaa poika huutaa, koska hän ei tahdo ilman äitiä synttäreille.

Justiinsa joo näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 745:
6v. poika ei halua synttäreille ilman äitiä???

Juu en minä tiedä mikä juttu tämä nyt on. Alkoi huutaa jo sitäkin, että hänen kaverisynttäreilleen pitää kutsua ne äiditkin.

On siis ollut kaverisynttäreillä ihan ilman äitiä, mutta kuten sanottua niin ikinä ei oo hyvin, niin tai näin.
 

Yhteistyössä