Kiva kun bussien kylkiin on laitettu niitä uskonnottomien mainoksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En minäkään tuhoa niitä "Jeesus tulee - oletko valmis?" -lappusia tms., joita vuosikymmenet olen nähnyt pitkin poikin. Tuo tuhoaminen toisaalta antaa mainokselle sen arvon, että se voi vaikuttaa jotenkin. Minulla ei ole tarvetta tehdä samaa repimistä, sillä en enää edes rekisteröi kaikkia noita mahdollisia mainoksia.

Ihan ok mun mielestä mutta sama oikeus tulee sit sallia kaikille uskoville ja eri uskontoihin kuuluville. Esim bussien kyljissä sais lukea: "Jumalaa ei todennäköisesti ole olemassa. Mutta jos on, vapaa-ajattelijat ovat kusessa."

Täällä maalla niitä ei näy, mutta onneksi hihhuli bussikuskit pitää huolta että täällä syrjäseudullakin tiedetään aiheesta.

Ja onhan se hyvä vastapaino sille, mistä tämä mainostus alunperin lähti. Ihmisillä pitää olla
vaihtoehtoja

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan ok mun mielestä mutta sama oikeus tulee sit sallia kaikille uskoville ja eri uskontoihin kuuluville. Esim bussien kyljissä sais lukea: "Jumalaa ei todennäköisesti ole olemassa. Mutta jos on, vapaa-ajattelijat ovat kusessa."

No eikös tämä lähtenyt ajatuksena siitä, että brittikirkko mainosti busseissa itseään manaamalla helvettiin kaikki jotka ei heihin usko

Ja eikös se jeesus oleollut tulossa ja valmiuttamme kysellyt noissa lyhtypylväissä maailman sivu. (hidas on vaan se toimitusaika..)

Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Jos ei muuta, niin ateistit ovat onnistuneet mainonnassaan erittäin hyvin!
Saatiin skandaali aikaiseksi, niin johan kaikki tietää niistä mainoksista :saint:

Vielä kun saadaan näkymätön vaaleanpunainen yksisarvinen sekä lentävä spagettihirviö koulujen uskontotunneille, niin tavoite on saavutettu.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Saatiin skandaali aikaiseksi, niin johan kaikki tietää niistä mainoksista :saint:

Vielä kun saadaan näkymätön vaaleanpunainen yksisarvinen sekä lentävä spagettihirviö koulujen uskontotunneille, niin tavoite on saavutettu.

Onko lentävä spagettihirviö joku sinun itse keksimäsi olento? Ei ne kato kouluissa ehkä opeta mitään yhden ihmisen vakaumukseen perustuvaa juttua...

No eikös tämä lähtenyt ajatuksena siitä, että brittikirkko mainosti busseissa itseään manaamalla helvettiin kaikki jotka ei heihin usko
Ja eikös se jeesus oleollut tulossa ja valmiuttamme kysellyt noissa lyhtypylväissä maailman sivu. (hidas on vaan se toimitusaika..)
Toiset uskoo Jumalaan, toiset lottovoittoon. Yhtä epätoivoista molemmilla.

Musta toi on hyvä mainos, muutenkin kristinuskoa mainostetaan liikaa. Ja onhan toi kuitenkin aika lievästi todettu että jumalaa TUSKIN on olemassa kun siinä ei sanota että jumalaa EI ole olemassa.

Onko lentävä spagettihirviö joku sinun itse keksimäsi olento? Ei ne kato kouluissa ehkä opeta mitään yhden ihmisen vakaumukseen perustuvaa juttua...

ei. kato pitää olla vähintään 12. (muistaakseni? )
*muoks* eiku 20.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Rasistisia tuollaaset ilmootukset linjureissa:(

:laugh: :laugh: :laugh:

voi eikä :D

jos joku täällä on rasistista niin se että sanotaan linjuri, eikä nysse! et tykkää tamperelaisista!

se on muuten dösä eikä mikään linjuri tai nysse :o :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Rasistisia tuollaaset ilmootukset linjureissa:(

:laugh: :laugh: :laugh:

voi eikä :D

jos joku täällä on rasistista niin se että sanotaan linjuri, eikä nysse! et tykkää tamperelaisista!

se on muuten dösä eikä mikään linjuri tai nysse :o :attn:

mut aikusten oikeesti se on bussi tai bussn :)

Äläs nyt kiusaa plussan amisälykköä:D

moni kuljettaja tuskin ajaa vuoroaan kuten mieheni jos tulee tommonen bussi eteen...miehen työpaikalla kiersi lista mihin keräs nimiä kuljettajilta jotka vastustivat mainosta! toivotaa et ei menettäis työpaikkaa sen takia.....muuten mekin ollaan tulevia sosiaalipummeja!

Yhteistyössä