Kiva kun en pääse töihin lähtemään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vatruska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vatruska

Aktiivinen jäsen
24.10.2004
4 148
0
36
Helsinki
Autoja kulkee loputtomiin kaivopuistoon ja pois, täällä Helsingissä. Itse asun sit niin syvällä, että en pääse pois täältä autolla. Mun kun pitää väistää kaikkia jotka tulee oikeelta ja niitä autoja tulee loputtomiin. Seisoin tuolla risteyksessä puoli tuntia ja soitin töihin , että tulen vasta myöhemmin. Ei toivoakaan , että joku auto olis päästänyt letkan väliin. :headwall:
No onneksi pomo ymmärsi ja sano että ei kiirettä, meen sit vasta parin tunnin päästä.
Mutta siis joka vappu sama. En ymmärrä miksi sinne kaivariin pitää autoilla mennä kun bussilla ja ratikallakin pääsee lähelle.
Nyt vaan en bussillakaan pääse ,kun ei bussit näköjään ole tänne päässy letkojen välistä. :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ei kukaan anna tietä, vaan sitä tietä pitää itse ottaa.

Mä suunnittelenkin lähteväni Bussin perässä ajamaan,kunhan se ensin tänne ilmestyy. Ne kuskit kyllä seisauttaa sen letkan vaikka buskemalla. Minä sitten köröttelen perästä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
ja auton ratissa tätä naputtelet? Vois vaikka olla ruuhka ohi jo ja lintsaat edelleen

Enpäs naputtele, kun kotona olen. Ja kuuteen pitää mennä seuraavaksi =)
En mielellään olis pois kun tuplaliksan tästä päivästä saan,mutta nyt jää 2 tuntia saamatta :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
a kulkea ei voi kun silä autolla. Niinhän?
polkupyörällä saattais päästä nopempaan

ai vaikka Vantaalle tai Espooseen? Helsingistäkin voi työmatka kantautua vaikka tänne Nummelaan (54km päähän ) ei se, että asuu keskustassa tarkoita, että sinun työpaikka on Stockmannilla :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
a kulkea ei voi kun silä autolla. Niinhän?
polkupyörällä saattais päästä nopempaan

ai vaikka Vantaalle tai Espooseen? Helsingistäkin voi työmatka kantautua vaikka tänne Nummelaan (54km päähän ) ei se, että asuu keskustassa tarkoita, että sinun työpaikka on Stockmannilla :headwall:

no pyörällä sellaiseen paikaan mstä sillä bussilla pääsee

Yhteistyössä