Kiva kun tälleen kesäkuussa kaikki opiskelijat jotka eivät ole saaneet kesätöitä syöksyvät sossuun, niin nyt ei sieltä saa ajoissa rahaa :S

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi jösses mitä itsekkyyttä. Miksi ap juuri sinun pitäisi saada ajoissa tt-tukesi eikä näiden jotka saavat vaan kesällä?

no kun KUKAAN ei saa ajoissa kun hakijoita on niin paljon. Ehkä 10-15.5 sisään tulleet hakemukset käsitellään vasta nyt. Itse vien aina 26pvä ja 1pvä on rahat tilillä. Että jos et tajunnut, niin en nyt tässä vain itseäni ajattele, ei kukaan muukaan saa sieltä ajoissa rahaa

S'''''''a... h.....tin laskelmoivaa on toi rahanodotus sulla. Tee töitä, hanki elämä. Et voi olla elätti koko ikääsi...(asennevamma???)

Alkuperäinen kirjoittaja KiDUs:
Voi jösses mitä itsekkyyttä. Miksi ap juuri sinun pitäisi saada ajoissa tt-tukesi eikä näiden jotka saavat vaan kesällä?

no kun KUKAAN ei saa ajoissa kun hakijoita on niin paljon. Ehkä 10-15.5 sisään tulleet hakemukset käsitellään vasta nyt. Itse vien aina 26pvä ja 1pvä on rahat tilillä. Että jos et tajunnut, niin en nyt tässä vain itseäni ajattele, ei kukaan muukaan saa sieltä ajoissa rahaa

S'''''''a... h.....tin laskelmoivaa on toi rahanodotus sulla. Tee töitä, hanki elämä. Et voi olla elätti koko ikääsi...(asennevamma???)

Ainakin täällä suurin osa opiskelijoista jää vaille kesätöitä. Joten on ainoastaan parempi että sellaiset joilla on lapsia jäävät kotiin hoitamaan heitä kesäksi. Töitä ehtii tehdä opiskelujen jälkeen, niin minä tein. Kolmen lapsen kanssa yliopisto-opinnot ja perhe riittivät, ei tarvinnut töitä siihen lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja opiskelija:
Jos sulla on tarjota, niin anna mullekin! Tolla asenteella niitä irtoaisi.

Kyllä varmasti saa kesätöitä/töitä, jos vaan hakee, eikä odota mitään toimitusjohtajan paikkaa ja palkkaa!
Itse kahden lapsen nuori äiti ja sain ihan eri alan töitä, kuin mihin olen kouluttautunut..
Siivoojiakin kaivataan kokoajan, vinkkinä.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja janis:

Kyllä varmasti saa kesätöitä/töitä, jos vaan hakee, eikä odota mitään toimitusjohtajan paikkaa ja palkkaa!
Itse kahden lapsen nuori äiti ja sain ihan eri alan töitä, kuin mihin olen kouluttautunut..

Riippuu paljon paikkakunnasta.

no mulla on erityislapsi joka ei voi kesälomaa olla yksin kotona. Toisen lapsen saisin hoitoon päiväkotiin, mutta ei se paljon auta. vkl töitä pystyisin tekemään, mutta eipä niitä ole.

Jos asennevammaa on se, että opiskelee itselleen ammatin, niin ehkä mulla sitten on asennevamma. Ilman toimeentulotukea en pystyisi opiskelemaan, sitten vasta elätti olisinkin lopun ikääni

Alkuperäinen kirjoittaja hiili:
nimi ja puhnro niin huomenna pääset jo tiskiin tai siivoamaan!

Ilmoita nuo paikat välittömästi työkkäriin, jos kerta on vapaita paikkoja. Yksikään työkkäriin ilmoitettu paikka ei jää täyttämättä, ellei sillä ole sitten erikoisvaatimuksia työntekijän suhteen.

Pääkaupunkimme :flower:

no mulla on erityislapsi joka ei voi kesälomaa olla yksin kotona. Toisen lapsen saisin hoitoon päiväkotiin, mutta ei se paljon auta. vkl töitä pystyisin tekemään, mutta eipä niitä ole.

Jos asennevammaa on se, että opiskelee itselleen ammatin, niin ehkä mulla sitten on asennevamma. Ilman toimeentulotukea en pystyisi opiskelemaan, sitten vasta elätti olisinkin lopun ikääni
Miehesi?

Pääkaupunkimme :flower:

Sitä arvelinkin. Ei opiskelijan kannata sinne muuttaa kesän ajaksi, ellei sitten työnantaja tarjoa samalla kohtuuhintaista paikkaa punkata.

Alkuperäinen kirjoittaja d:

Miehesi?

Jos se on töissä?

Miehesi?

Jos se on töissä?

ette ole kuulleet yksinhuoltajista?? Ei kaikilla ole miestä

Alkuperäinen kirjoittaja Xtina:
Itse sain päätöksen samana päivänä kun hakemus sinne saapui ja rahat oli seuraavana päivänä tilillä. :)

noin se yleensä meneekin, siksi pulassa olenkin kun en muistanut että kesällä olikin tällainen juttu :D

Minä päivänä veit hakemuksen?? Yleensä kun loppukuusta vie, niin on 1pvä tilillä, eivät voi laittaa aiemmin maksuun kun nytkin hain kesäkuulle tukea, voi maksaa vasta kesäkuussa

Mutta siis ihan turhaa työtä vaan monille ihmisille, kun samasta paikasta rahat tulevat, miksi tehdä näin hankalasti. Jos opintotukea saisi kesän ajaltakin niin ongelmaa ei olisi, ei olisi mitään opiskelijoita jotka hakevat tukea sen takia ettei saa opintotukea. Tukea hakisivat vain ne jotka tarvitsevat sitä opintotuesta huolimatta

Miehesi?

Jos se on töissä?

ette ole kuulleet yksinhuoltajista?? Ei kaikilla ole miestä
Joo, kuultu on, mutta onhan sekin oma ratkaisu..tavalla tai toisella, ei yhteiskunnallakaan ole mitään isoa lompakkoa mistä maksaa kaikkien epäonnisten maksut...

Alkuperäinen kirjoittaja Damn:
Joo, kuultu on, mutta onhan sekin oma ratkaisu..tavalla tai toisella, ei yhteiskunnallakaan ole mitään isoa lompakkoa mistä maksaa kaikkien epäonnisten maksut...

On tuo lompakko kuitenkin riittävän iso. Jos otetaan ensin turhat pois ja sitten vasta puututaan vähäosaisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Damn:

Ei todellakaan ole kaikilla oma ratkaisu yksinhuoltajuus. On nimittäin naisia jotka mies on jättänyt tai mies on kuollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Feddy:
Alkuperäinen kirjoittaja Xtina:
Itse sain päätöksen samana päivänä kun hakemus sinne saapui ja rahat oli seuraavana päivänä tilillä. :)

HITTO, tota pitää kokeilla, jos ei jaksa duunissa, on sitten jotain millä bailata

Pakko nyt vastata tähän. Olen töissä vain heinäkuun, koska en enempää töitä saanut. Palkka tulee vasta elokuussa, niin pakkohan se on jollain elää kesäkin.

Yhteistyössä