Kiva päivä tulossa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hopsansaa";29447775]Luepa ne viestit vielä uudelleen, joku ärsyyntyi feikkauksesta, ei niinkään tästä aloituksesta.[/QUOTE]

Mitäs mä nyt feikkaan? Väsymystäkö?

Juu, jatkakaa ihmeessä :D

[QUOTE="jaahas taas";29447790]Sää rakastat draamaa, siksi tulit nyt tähänkin kommentoimaan. Ja kun ei ole mitään tähdellistä sanottavaa, niin hymiöitä piisaa taas.[/QUOTE]

No jos te jotain draamaa saatte toisen väsymyksestä ni antaa palaa :D

Ja jatka toki sinäkin. Ota toki huomioon että meillä muillakin on oikeus jatkaa, ja oikeus keskustella ja ihmetellä käytöstäsi. Keskustelupalsta kun on. Tunget itseäsi sen verran paljon näkyville, että sinut on kyllä huomattu, sen takia varmaan kommentoidaankin näin paljon. Ja sitähän sää haluut.

[QUOTE="jaahans";29447816]Vedätko litran kahvia vaikka olet raskaana? Ei ihmekään , jos vauvasi ovat huonounisia. Tiesitkö, se kofeiini vaikuttaa sikiöön.[/QUOTE]

Mun "tonkkani" on 4dl muki :D joo, ei sitä litratolkulla parane vedellä.. Noin niinkun muutenkaan

[QUOTE="jaahans";29447816]Vedätko litran kahvia vaikka olet raskaana? Ei ihmekään , jos vauvasi ovat huonounisia. Tiesitkö, se kofeiini vaikuttaa sikiöön.[/QUOTE]

Väsyneenä ei ehkä muista, että on raskaana...

[QUOTE="hopsansaa";29447824]Väsyneenä ei ehkä muista, että on raskaana...[/QUOTE]

Haha!. Väsyneenä ei taida muistaa mitä kaikkea on tänne laverrellut..

Tonkka kahvia, joopa joo.

mie oon aina juonut kahvia, myös raskausaikana paljon ja kyllä vaan tuo kuopus oli hyväuninen vauva, tuntui että ei muta thnytkän ensimmäiset 2v kuin nukkui, joskus piti herättää syämään.

Yhteistyössä