Kiva päivä tulossa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Nukuin vain alle 4 tuntia ja kun heräsin 7 aikaan, niin olin aivan pirteä. Vauva nukkui vielä ja ajattelin et mitäpä mä turhaan meen enää takas nukkumaan. No nyt se sit heräsi ja arvatkaa vaan et tuliko mulle JUST NYT sitten se armoton väsymys |O

Kiva päivä tulossa, kun en nyt sitten ihan heti oo pääsemässä päikkäreille. MIKSI piti jäädä valveille :kieh:
Ja miksi piti ensinnäkin mennä niin myöhään nukkumaan :confused:

Et ihanaa maanantai aamua vaan kaikille :D

Sellaista se elämä vauvan kanssa on. Itsellä myös 4 kk ikäinen vauva ja viime viikot menny aika huonoilla unilla, silti tulee itse valvottua liian myöhään. Onneksi meille ei ole tulossa lisää..enää koskaan.

Nukun vauvan kanssa nyt yleensä max 4 h kerralla. Välillä on armoton väsymys, mutta nukahdetaan vaikka sitten keskellä päivää huoneeseen. Etkö voi muka nukkumaan vauvan kanssa mennä, kun vauva menee? Meillä vauva viellä nukkuu tosi sikeästi ja pitkään kun nukutaan vierekkäin. Jos nukkuu yksin, nukkuu vaan vähän kerralla. Yöllä tosin nukkuu itsekseenkin omassa sängyssä.

[QUOTE="vvieras";29447000]Nukun vauvan kanssa nyt yleensä max 4 h kerralla. Välillä on armoton väsymys, mutta nukahdetaan vaikka sitten keskellä päivää huoneeseen. Etkö voi muka nukkumaan vauvan kanssa mennä, kun vauva menee? Meillä vauva viellä nukkuu tosi sikeästi ja pitkään kun nukutaan vierekkäin. Jos nukkuu yksin, nukkuu vaan vähän kerralla. Yöllä tosin nukkuu itsekseenkin omassa sängyssä.[/QUOTE]

Niin mä oon tehnytkin jos tälleen näin huonosti oon nukkunut yöllä. Mua ei haittaa ollenkaan sellainen pätkissä nukkuminen, oon päivällä ihan pirteä kuitenkin. Mut tällainen et nukuin yhden 4h pätkän alkaa jo vähän seuraavana päivänä tuntumaan. Olis ollut mahdollisuus nukkua 7-9, mut päätin sit kuitenkin olla hereillä :headwall:

Ei millään pahalla mutta mitä perhe-elämää ja millainen parisuhde se on jossa ollaan yhdessä ihan kokoajan siis 24/7? Meillä tuo combo ei toimisi ei kerta kaikkiaan ollenkaan. Normaaliin elämään kun kuuluu aika pitkälle olennaisena osana se että perheestä kannetaan vastuu käymällä töissä jossa saa rahaa elämiseen. Parisuhde hoidetaan siinä sivussa ja tarpeeksi ajoissa niin ettei kukuta netissä yömyöhään.

Varmaan enemmän mitä normaalisti pariskunnat juttelee :) Me kun ollaan 24/7 yhdessä :D

Ja edelliseen lisäten vielä, se että on yhdessä 24/7 ei tarkoita, että kommunikaatio olisi hyvä. Ystävälläni on tuollainen parisuhde ja heillä on mennyt huonosti kautta aikojen. Varmasti juttelevat paljon jotain tyhjänpäiväistä, mutta kommunikaatio on aina ollut poikki ns. 'oikeissa', tärkeissä asioissa. Toivottavasti teillä ei näin ole.

Sitä en kuitenkaan edelleenkään ymmärrä, miksi teet näitä turhia aloituksia koko ajan, kun näet että ihmiset palstalla ärsyyntyvät näistä. Ei näistä kukaan tykkää, miksi tehdä siis, puhut aina vain itsestäsi. Vaikka lienet trolli.

[QUOTE="Vierailija";29447309]Sitä en kuitenkaan edelleenkään ymmärrä, miksi teet näitä turhia aloituksia koko ajan, kun näet että ihmiset palstalla ärsyyntyvät näistä. Ei näistä kukaan tykkää, miksi tehdä siis, puhut aina vain itsestäsi. Vaikka lienet trolli.[/QUOTE]

Olen huomannut, että ainoat joilla on ongelma kf:n aloitusten kanssa on ne joilla on muutenkin joku omakutoinen ongelma kf:n kanssa. Ei voida olla iloisia toisen puolesta vaan pitää etsimällä etsiä aina jotain mistä nälviä. Tulee varmaan hirmu hyvä olo itsestä kun on joku ketä haukkua.

Minä tykkään lukea näitä aloituksia. En osaa suoraan sanoa miksi, ehkä on kivempi lukea jotain vähän kevyempää kuin aina pettämis/ero ymv juttuja ja muita rankempia/provosoivampia aiheita. Kf vaikuttaa yleisellä tasolla tosi onnelliselta ihmiseltä ja olen onnellinen hänen puolesta siitä.

Jos ei kiinnosta niin sitten on avaamatta ko. ketjua, mikä voi olla ihmisessä vikana ettei tällaiseen kykene? En minäkään lue niitä ketjuja mitkä ei mielenkiintoani millään tasolla herätä. Taitaa olla vain tarve päteä ja näpäytellä mistä vaan saa aihetta kiskottua.

Niin ja itse aiheeseen, voimia kf:lle päivään :) Meillä on ollut rankka viikko heräilyjen ja muiden kanssa (esikoinen ollut kipeänä), mutta tänään saatiin vihdoin aurinkoinen aamu. Paljoa parempi fiilis ei voisi enää olla :D

[QUOTE="jaahas taas";29447325]Tuskin on mitään miestä. Tää ihminen on niiiiin provo ettei mitään rajaa.[/QUOTE]

Mitä väliä vaikka olisikin? Tai jos ei olekaan? Onko sillä minkään valtakunnan merkitystä?

No eipäole mullakan hyvin mennyt. Kun ei saa nukuttua, vaikka haluaiisn nukkua. Normaalsitikin herään ainakin kerrän yössä, nyt herän JOKA kääntymiseen ja kun tunnetusti san huonosti unta kun herään niin sitten vaan odotelen unta ja s eon pitkävetistä se.
Toivottavasti saan ajan pian LKS:aan niin helpottaa... Saa nukutuksikin.
koulujuttuihin en ole jaksanut kesittyä lainkaan, onneksi ei tarvii kaikkia tunteja paiaklal ollakaan. MAtikan tunnit käyn paikan päällä, kun en muutne millään opi =/ kyllä mä sne vrran jaksan

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No eipäole mullakan hyvin mennyt. Kun ei saa nukuttua, vaikka haluaiisn nukkua. Normaalsitikin herään ainakin kerrän yössä, nyt herän JOKA kääntymiseen ja kun tunnetusti san huonosti unta kun herään niin sitten vaan odotelen unta ja s eon pitkävetistä se.
Toivottavasti saan ajan pian LKS:aan niin helpottaa... Saa nukutuksikin.

:/

Yhteistyössä