M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossa tapauksessa kotiin kasvamaan vanhemmaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Mirja:Minne sinä menit neljäksi tunniksi kun ne oli siellä baarissa?
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Olisit jonkun karjun bongannut ja mennyt sen luo.
Kyllä niitä kadultakin saa pokattua?
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Olisit jonkun karjun bongannut ja mennyt sen luo.
Anteeksi, mutta tää oli niin kauheeta, että oli hassua:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Olisit jonkun karjun bongannut ja mennyt sen luo.
Anteeksi, mutta tää oli niin kauheeta, että oli hassua:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja mustunut kääkkä:voi apua! mä en edes yrittänyt sisään ennen kuin täytin 18. mä olisin kyllä jäänyt kans ulos, jos näin kerran oli sovittu.
Mua kiinnostaisi tietää mikä oli kavereiden selitys asialle?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mirja:Minne sinä menit neljäksi tunniksi kun ne oli siellä baarissa?
Kävin syömässä, ja haahuilin kaupungilla. Kävin sitten vielä myöhemmin kahvilla. Hitaasti meni aika, ja suhteellisen kylmäkin..
Alkuperäinen kirjoittaja mustunut kääkkä:voi apua! mä en edes yrittänyt sisään ennen kuin täytin 18. mä olisin kyllä jäänyt kans ulos, jos näin kerran oli sovittu.
Alkuperäinen kirjoittaja Lihapulla:Baari ei ole alaikäisiä varten.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mustunut kääkkä:voi apua! mä en edes yrittänyt sisään ennen kuin täytin 18. mä olisin kyllä jäänyt kans ulos, jos näin kerran oli sovittu.
Sanoivat että eivät huomanneet että en päässyt sisään, ja baarissa ei kuullut että kun koitin soittaa. Kissan paskat !
Mun mielestä tuo oli niin hävyttömästi tehty, ja sitten vielä kehdataan tunnustaa että ei huomattu että sä puutut baarista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mirja:Minne sinä menit neljäksi tunniksi kun ne oli siellä baarissa?
Kävin syömässä, ja haahuilin kaupungilla. Kävin sitten vielä myöhemmin kahvilla. Hitaasti meni aika, ja suhteellisen kylmäkin..
Mikset lähtenyt takas kotiinpäin?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Oot sitte vahigossa eksyny Demin sijasta kaksplussalle...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mitähän kaverit tekivät väärin?
Tottakai he menivät koska se oli illan suunnitelma. Tiesit jo lähtiessäsi ettet ehkä pääse sisään.
Tottakai, ottaa varmasti päähän, mutta sä ehdit sinne vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mustunut kääkkä:voi apua! mä en edes yrittänyt sisään ennen kuin täytin 18. mä olisin kyllä jäänyt kans ulos, jos näin kerran oli sovittu.
Sanoivat että eivät huomanneet että en päässyt sisään, ja baarissa ei kuullut että kun koitin soittaa. Kissan paskat !
Mun mielestä tuo oli niin hävyttömästi tehty, ja sitten vielä kehdataan tunnustaa että ei huomattu että sä puutut baarista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mirja:Minne sinä menit neljäksi tunniksi kun ne oli siellä baarissa?
n:
No mikset mennyt kotiin?
Koska matkaa kotio noin 50 km, ja kuski oli sisällä baarissa. Taksiin ei todellakaan ollut rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mustunut kääkkä:voi apua! mä en edes yrittänyt sisään ennen kuin täytin 18. mä olisin kyllä jäänyt kans ulos, jos näin kerran oli sovittu.
Höh.
Meillä ekana jonossa sisään meni ne "kriittiset" tapaukset. Jos olisi tullut ongelmia, olisi kaikki kääntyneet ovelta.
Onko nämä sun hyviäkin ystäviä (ennen tätä)?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mirja:Minne sinä menit neljäksi tunniksi kun ne oli siellä baarissa?
n:
No mikset mennyt kotiin?
Koska matkaa kotio noin 50 km, ja kuski oli sisällä baarissa. Taksiin ei todellakaan ollut rahaa.
Ai kuski selvinpäin... Aika törkeetä ettei edes sillä muistunut mieleen, että yksi tyttö jäi pakkaseen. Aikamoisia kusipäitä. Valitse baarikaverit paremmin ens kerralla...