Miten onni korjataan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marmoritaivas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt tuli sit mullekin itku. Kosketti läheltä vuosia sitten. Myös minulle tehtiin noita asioita. Minulla oli hyviä ystäviä, jotka yrittivät auttaa ja hakivatminua pois. Uhkailivat, että eivät ikinä halua kuulla minusta mitään, jos vielä otan yhteeyttä siihen narsistiseen hulluun. Koska menin lasten kanssa heille,kun pelkäsin, ett minut tapetaan tai sattuu vielä tosi pahasti ja vammaudun. myös minä uskoin rakastavani ja pelastavani hänet aluksi ja lopuksi olin aivan sumussa ja oikean ja väärän ero hämärtyi. yritin selittää niitä kamalia asioita, sillä että jos olisin tehnyt toisin, minua ei olisi satutettu. tästä elämästä ja yleensä elämisestä saan kiittää erästä puolituttua miestä, joka vei meidät lasten kanssa turvakodin ovelle ja sanoi että hän ei lähde pois ennenkuin soitamme ovikelloa ja menemme sisälle.Helvetin loppumisesta on vuosia jo ja minulla on nyt hyvä elämä ja hyvä mies. Sä et usko ,kuinka hienolta tuntuu saada ihmisarvo takaisin ja terapian ja jo kolmen kuukauden kuluttua helvetin loppumisesta saatoin silloin tällöin jo hymyilläkin. Kyllä ne ihmiset siellä turvakodissa auttaa ja tietävät, kuinka kovilla olet ollut. Pelasta itsesi ja ennenkaikkea lapsesi. Teille löytyy kyllä parempi mies ja isäpuoli lapselle aivan varmasti.

Ota vastuu lapsestasi ja järjestä hänelle parempi kasvuympäristö. Miehesi on selvästi mielenterveysongelmainen. Hae apua. Miehelläsi ei ole oikeutta pilata lapsesi lapsuutta, mutta ei ole sinullakaan oikeutta sitä pilata jäämällä tuohon suhteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tuntuu pahalta ajatella miten poika on joutunut kärsimään. KAit se on pakko tehdä jotain ettei siitäkin tuu tuollasta hullua. tuntuu vaan niin hemmetin pahalta ja tulee olo että on epäonnistunut IHAN kaikessa.

Et sinä oo epäonnistunu kaikessa. Sä voit olla oikein onnistunu äiti ja pelastaa lapses. Ja sä voit onnistua niin monessa muussa asiassa elämässäs, parisuhteessakin, jonkun toisen kanssa.

Ja jos sun parisuhde on epäonnistunu niin mitä sitte? Siitä pääsee eroon. Kaikki epäonnistuu joskus jossain, ei siinä oo mitään uutta auringon alla. Hävettävää on vain siinä jos ei opi virheistään ja korjaa tilannetta epäonnistumisen jälkeen.

Yhteistyössä