kiviniityn kotieläinpiha mouhijärvellä vs.särkännimen kotieläinpiha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
kumpaan menisit?

mä haluisin tonne kiviniittyyn (en koskaan oo käyny) kun jäi vähän huono kuva viime reissulta särkästä.. vuosi sitten oltiin siel 2v pojan kans ja oli niin kallis ja kuppanen reissu et huhheliheijaa :ashamed: :snotty:

Kiviniityn kotieläinpihaan! Siitä nauttii oikeasti aikuinenkin! Sai syöttää esim. ylämaankarjan vasikoita kädestä. Sitten siellää oli mönkijä, jolla peräkärry, se ajelutti siinä pihapiirissä (kannattaa tarkistaa netistä ne ajat, ettei missaa!). Sitten pääsylipun hinnalla sai hiekkalaatikolla, pomppulinnassa ja sähkömönkijäradalla ajella. Isoihin mönkijöihin ja ratsastukseen oli erikseen maksu. Siellä oli tosi kivat grillauspaikat, mutta kahvilakin löytyi jos ei omia eväitä halua raahata. Eläimet on paljon väljemmin kuin särkänniemessä ja niitä on enemmän. Oli jotain kävelyreittejäkin "noidanmökille", mutta me ei niissä vielä viime kesänä käyty (poika oli 2v)

voi se oliskin muksaa kuule tumpula!! :)

ei olla sovittu viel mitää, kaveri oli suunnitellu oman kaverinsa kans et vie 1vee lapset särkkään ja pyysivät mua ja mun 3veetä mukaan, mut sanoin et mieluummin lähtisin tonne kiviniittyyn.. ja sain ihan vihreetä valoo ku ehdotuksen tänää heitin =)
mut siis tässä seuraavan viiden viikon aikana :D

Meiltä on aika lyhyt matka Mouhijärvelle.

Ilmoitteles kun olet lähdössä, jos tultaisi lasten kanssa morjestamaan. :wave: Ja tulisi samalla vietyä lapsia sinne. Särkänniemessä käytiin jo tänä kesänä mutta siellä oli jotenkin vähän keskeneräinen meininki.

Yhteistyössä