Kivittäkää mut:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Murkkuni sanoi polttavansa tupakkaa. Olen puhunut kuinka vaarallista se on ja älä ikinä aloita mutta nyt on aloittanut. Aion ostaa hänelle tupakat ettei ainakaan tarvitse varastaa.

Viisi tupakkaa päivään olen luvannut että saa polttaa. Just pesi kolme poikaa mulle mattoja pyykituvalla ja ostin kaikille topat. Oma poika saa seuraavan topan koskeintaan keskiviikkona. Se on totta että ostajia löytyy vaikka en itse ostais.
Toivon vaan että viisastuu ja lopettaa kun se ei nyt kiellettyä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Viisi tupakkaa päivään olen luvannut että saa polttaa. Just pesi kolme poikaa mulle mattoja pyykituvalla ja ostin kaikille topat. Oma poika saa seuraavan topan koskeintaan keskiviikkona. Se on totta että ostajia löytyy vaikka en itse ostais.

Ostitko sinä jonkun toisen lapsellekin tupakkaa?

Ne sun ostamat röökit on kiva lisä siihen mitä muuten saa hommattua, joten homma kusee jo lähtövaiheessa.

Ja toivon mukaan et jää kiinni siitä että oot ostanu jonkun muunkin mukeloille palkaksi tupakkaa... saattaa äiteet ja isit vähän hermostua :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja :(:

Meinaatko tosiaan että se lopettaa koska sä ostat ja sallit polttamisen? Miksi se luopus siitä ja entä kun pitää saada enemmän kun se 5?

Mä voin ainakin hyvällä omalla tunnolla sanoo, että jos kukaan aikuinen menee ostamaan mun kakaroilleni tupakkaa, alkoholia tai muuta vastaavaa, niin ihan tasan tarkkaan ilmotan poliisille ja nostan pahoinpitelystä syytteen.

:laugh: onpa sulla logiikka kohdallaan! ja ostelet muillekin lapsille. kamalaa käytöstä. Kehtaatko kenellekään toiselle aikuiselle tunnustaa, että ostat lapsille tupakkaa? (muuta kuin täällä palstalla nimettömänä)

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ostan, että ei varasta...voi jessus...tietysti ne on kaksi pois sulkevaa asiaa. Meillä tulisi kummastakin selkäsauna :p

Eipä sulla olekaan vasta kuin pienet lapset. Voi se alkaa vaikka varastaa vaikka tietää ettei sitäkään saa tehdä tai kaverit ostaa. En halua alkaa kellekään maksamaan ylimääräistä topasta vaan ostan itse. Puhu sitten kun lapsesi murkkuja.
Itse sain ihan selkäsaunan kun jäin kiinni ja karkasin pariin kertaan kotoa ja poltin siltikin.
Ajatuksena että viehätys lähtee kun luvallista.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Mä voin ainakin hyvällä omalla tunnolla sanoo, että jos kukaan aikuinen menee ostamaan mun kakaroilleni tupakkaa, alkoholia tai muuta vastaavaa, niin ihan tasan tarkkaan ilmotan poliisille ja nostan pahoinpitelystä syytteen.

Täh miten pahonpitely tähän liittyy?

Yhteistyössä