Kk-kierto synnytyksen jälkeen/koskahan lääkäriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pohtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pohtija

Vieras
Moi,

lapsi on nyt 9kk ja menkat alkoi 5kk sitten. Imetän vielä. Kierto on ollut suht säännöllinen, joskin pidempi kuin ennen (32-35 pv). Aloin tässä laskeskella että nyt on menossa jo kp 52 eikä siis menkkoja kuulu?! Tein r-testin mutta negaa näytti. Tietääkös joku tai onko kokemusta, että kuinka kauan menkkoja voi odotella vai pitäisköhän jo varata aika gynelle?

Mulla alkoi menkat 6kk synnytyksestä, tuli kolmesti ihan ok kierrolla (30-34). Sen jälkeen ei oo mitään kuulunutkaan ja lapsi on jo vuoden. Varasin jo ajan gynelle ja menen siis sinne torstaina. Raskaana en ole, on aikamonta testiä tehty vaikka ehkäisyäkin on kyllä käytetty.
Varmaan saan terolut-kuurin taas. Mulla oli samaa ongelmaa sillonkin kun pillerit jätin pois. Menkat vaan hävis johonkin ja söin teroja vuoden ennenku alko taas kaikki toimimaan itekseen...
Mun mielestä voit sitä aikaa varailla jos tuntuu siltä että et jaksa odottaa.

mulla tyttö nyt 10kk ja kuukautiset olleet 2krt, kierto oli 52pv.. saa nähdä miten jatkossa. Mutta olen ajatellut että kait se on ihan normaalia, hormonitoiminta vasta yrittää stabiloitua..

Yhteistyössä