Klassista naiskauneutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m1es
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ansa ei ollut kaunis, vaan mahottoman söpö. Kaisa Mäkäräinen on 2000-luvun Ansa.

Kauniita olivat esim Regina Linnanheimo ja Leni Katajakoski (Suomi-filmien Marilyn).

Hassua, kun mun mielestä just toisinpäin.

Ansalla on klassisesn kauniit kasvonpiirteet, pitkä suora nenä ja kaikki kohdallaan. Regina taas on kasvoiltaan pyöremäpi ja nöpönenäisempi :D

Kaunis toki hänkin, mutta...

Niin on. Ingrid puhuu elokuvassa äidinkieltään ruotsia.
Katsoin eilen Yleltä Donnerin Naistenkuvia.
Outoa, että olen alkanut tykätä ja ymmärtää Jörkän ajatusmaailmaa.
Yhdessä kohtauksessa tulee radiosta sunnuntain hartaus.
Suomi eli ennen yhtenäiskulttuurissa.
Jokainen ihminen on kaunis. Tämäkin ketju ruokkii typeryyttä.

Meinasin laittaa kauniin Nefertitin koska se nyt ainaki on kuollu, mutta jestas, se ois ollu miehekkään näkönen!
Hauska kuvasarja siitä, miltä entisaikojen tauluissa posettaneet näyttäis tänään...

Hauska, mut on siellä muokattu joidenkin kasvonpiirteitä. Miksi silmänurkat olis ylöspäin, jos ne ei taulussa ole. Tai jonkun nenää pienennetty. Lähinnä noiden englantilaisten rouvien. Ehkä niissä on otettu plastikkakirurgia huomioon. Muut on paremman näköisiä.

• Tykkää
Reactions: Echo
Jokainen ihminen on kaunis. Tämäkin ketju ruokkii typeryyttä.
No joo, jokaisessa on jotain nättiä ja jokainen on Luojan luoma, mutta ei mun mielestä oo väärin tunnustaa että jotkut on kauniimpia kuin toiset.

Mä olin nuorena nätti, en kaunis, nyt ehkä sarjaa "ikäisekseni ihan kivannäkönen", mut ei mun itsetuntoa muserra kattoa oikeasti kauniiden naisten kuvia.
Mä ihailen, jos joku on kaunis. :)

Miss Universum -en muista vuotta- Olivia Culpossa on samaa siroa naisellisuutta kuin Monica Belluccissa. On maailman kauneimman tittelinsä ansainnut.

Olivia-Culpo-768x714.jpg

31b9c116-b0a7-414b-bbb9-f180b208b06a.jpg

Miten ne liitetään?
Kännykällä teen näin:

- Nettisivulla mee jonku kuvan kohdalle
-paina sitä sormella pitkään jolloin tulee valikko (jaa kuva, kopioi kuva, näytä kuva jne). Valitse "näytä kuva".
-Se kuva näkyy nyt isompana, pelkästään, ja sit kopioit ylhäältä osoitepalkista sen url-osoitteen (paina sitä että menee siniseksi ja valitse "kopioi").
-Sit tuut palstalle johonki ketjuun, ja laitat tämmöset häkkyrät: . Noiden väliin laitat sen kuvan url-osoitteen painamalla pitkään, ja se antaa "liitä".
Ja lähetä.
Hyvä yritys Echo, mutta ei kuitenkaan onnistunut. Tässä yksinkertainen ohje:
[img]liitä tähän kuvan kopioitu nettiosoite[/img]

Esimerkki:
[img]https://livedoor.blogimg.jp/seisobitch/imgs/8/7/873fd8d1.jpg[/img]
tuottaa tällaisen kuvan (ei ihan klassista)
873fd8d1.jpg

18019814e372160a13add15e03c2bb4399c817732c856-iNEXJH

Esimerkki:

Tol on tomnen mistä voi venyttää ja sit päästää äkkiä irti! Prits vaan!

• Haha
Reactions: m1es

Esimerkki:
873fd8d1.jpg

18019814e372160a13add15e03c2bb4399c817732c856-iNEXJH
Mulla ei kuvan URLin kopiointi auta, vaan pitää painaa "näytä kuva" ensin.

Vielä siroista kasvoista ja laatikkoleukaisemmista naisista - samassa naisessa voi olla nuo ominaisuudet eri-ikäisenä.

Jane Seymour oli 22-vuotias pyöreäposkinen nainen näytellessään Bond-tyttö Solitairea. Suu oli pieni suppusuu.

Yli 60-vuotiaana on ihan erinäköinen. Suu on kuin Julia Robertsilla, tosin noissa kuvissa hymyileekin leveästi.
No, kaunis nainen anyway.

Untitled-1-2-742x388.jpg

0_EHP_CHP_080920Live-and-Let-Die_32952JPG.jpg

Viimeksi muokattu:
Hauska kuvasarja siitä, miltä entisaikojen tauluissa posettaneet näyttäis tänään...:)

Kummasti miesten hiukset on leikattu ja siistitty, mutta naisilla on kaikilla pitkät kauniit hiukset. Taiteilija taitaa olla mies tai tulee patriarkaalisesta kulttuurista.

• Tykkää
Reactions: Echo
Kummasti miesten hiukset on leikattu ja siistitty, mutta naisilla on kaikilla pitkät kauniit hiukset. Taiteilija taitaa olla mies tai tulee patriarkaalisesta kulttuurista.
Mut jos nykyaikaan viedään noi kuvat niinku tarkotus tossa on ollu, niin miehillä on lyhkänen tukka aika usein.

Yhteistyössä