Klinikalla luovuttajana toiminut mies avuksi.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joni-81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

joni-81

Uusi jäsen
21.07.2017
2
0
1
45
Hei,
Tiedän, että moni nainen haaveilee lapsesta. Syystä tai toisesta ei ole elämä mennyt niin kuin on ajatellut. Mutta silti haluaisi kovasti sen lapsen. Itsenäisenä naisena hedelmöityshoidotkin on hirmu kalliita. Surullista, että maassa, missä syntyvyys näin pientä, on lastensaamisen tukeminen niin kallista.
Olen ollut hedelmöitysklinikalla siittiöiden luovuttajana ja sen jälkeen, kun niitä hintoja näin, on mieleeni tullut myös se, että jos joku nainen haluaa luonnollisella tavalla asiaa toteuttaa, tai vaikka voin olla oma-luovuttajana klinikalle, niin ei jäisi se lapsen saaminen rahasta kiinni.
Laita viestiä tai sähköpostia niin keskustellaan.
-Joni

siemennys81@gmail.com
 

Yhteistyössä