klo 3 yöllä (tyhmä ja erittäin turha)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mutta miettikääs nyt (voin uusia puhenvuoroni kun edellisen hätäpäissäni poistin) Jos mies tulisikin hissukseen viereen, hieroisi vähän niskaa, hivuttaisi kättään rinnalle, toisella ristiselälle ja alemmas ja painautuisi vasten ja...

Eiköhän saisi, vai eikö?[/quote]

Juu sais....Kaulimesta päähän. :xmas:

Kylläpä täällä on kylmiä ämmiä.... Liekkö kaikki ammatiltaan kylmäkköjä ja jäänyt ammattitauti päälle....
Minä oon monesti pyytänyt, että minut saa ja pitää herättää kesken unien, jos mies sattuu tulemaan metsältä yöllä, tai muuten herää keskellä yötä "jorma" kovana. Mikäs sen ihanampaa kuin keskellä yötä nuhjaaminen. Ja mitä sitten jos muutaman tunnin päästä on töihin meno, ei mua ainakaan v.ituta se syy miksi on silmät ristissä aamulla, eri asia jos kakara valvottaisi...

Alkuperäinen kirjoittaja huh mitä menoa teillä:
No minun ukko osaa arvostaa hyvin nukkunutta akkaansa niin paljon, että ei kyllä mua HERÄTTÄIS sitä varten. Eri asia, jos ollaan menossa yhtä aikaa nukkumaan eikä kumpikaan ole vielä nukahtanut ..sit saattaa jotain tapahtua. ;)

Mutta ei meillä tarttee toista herätellä sitä varten.

Ja ei satavarmana minua panna nukkuessani, mutta ei tuo kyllä ole koskaan yrittänytkään. Enpä jaksa uskoa, että edes haluisi mua nukkuvana pistellä. :o Oikeesti... toi ei kuulosta musta mitenkään hyvältä: siis onko se akka vaan pussien tyhjennystä varten... Jos niin kova paine on, ettei voi oottaa, että oon hereillä, käyköön nyrkkipyykillä.

Mä mielummin nautiskelen miehestäni vaikka unissani. Ei olisi kiva jos toinen kävisi nyrkkipyykillä, vaikka itse olisin kotona. Toki mies lämmittää mut ensin ja monesti heräänkin siihen, mutta jos uni on pahasti kesken niin ei se ykskaks lopu ja jos herään sammun nautinnon jälkeen samantien.

Kun on isoja ja pieniä lapsia ei aina jaksa olla hereilla vielä lasten nukkumaanmenonjälkeen, joten meillä on ollut aikoja, jolloin lähes kaikki sekstailu on tapahtunut kesken mun unien.

Riippuu vahvasti ajankohtaa edeltäneestä unen määrästä ja muista vaikuttavista tekijöistä. Vaihtoehdot vois olla
d) ihanaa yllättynyttä yörakastelua ja vielä muutama tunti unta tai
e) mutinaa ja täydet 3 tuntia unta

Yhteistyössä