KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sun Rise
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
29.8. LAUANTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Ninnatar....................KM 05/09............................KP 5/ :flower:
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.....KP 6/28 :flower:
Murmelin....................KM 1/09.............................KP 9/28-38 :flower:
Miukkari.....................KM 02/09...........................KP 16/26 :flower:
Alisa84......................TM 05/09............................KP 20/26-32 :flower:
Silent whisper...........KM 05/09............................KP 23/29-32 :flower:
zanz..........................KM 07/09............................KP 27/27-32 :flower:
Rinja..........................KM 04/09............................KP 28/35 :flower:
Perhosia....................KM 01/09............................KP 34/28
Orion.........................KM 02/09............................KP 56/50 :flower:
mely..........................KM 12/08............................KP 92/27-37
nanakuu....................KM 11/08
Hempukka87.............KM 12/08
MeaMimosa...............KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.....................KM 04/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
mirzu.........................KM 04/09
Noella........................KM 04/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09 :flower:
viirukissa...................KM, TM 07/09

HAAVEISSA TOINEN

Zalmiakki.......................KM 03/09............................KP 8/ :flower:
tillukas...........................KM 05/09............................KP 10/31-35 :flower:
Nappula.........................KU 10/08, KM 02/09............KP 17/ :flower:
Unnukka75....................KM 07/09.............................KP 18/29-30 :flower:
Sinimarja.......................TM 02/09.............................KP 28/25-34 :flower:
AnnaStiina82.................KM 12/08............................KP 37/30
nöttiäinen......................RK 10/08, KM 05/09............KP 51/31
pyrola............................KU 03/09
mama-L.........................KM 04/09
jasimi.............................KM 01/09, 05/09
Minky.............................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09 :flower:
marsa22........................KM 06/09 :flower:
Repa..............................KM 02/07, TM 08/09 :flower:

HAAVEISSA KOLMAS

Piijuska-78...................KM 05/09...........................KP 26/29 :flower:
Adelade.......................TM 6/09..............................KP 31/26-30 :flower:
tikruliini........................KM, TM...............................KP 37/30-31
hämy10........................KM 07/06, 01/09................KP 106/28-30
Neiti-81........................KM 06/09
Mymmyryy....................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
pinpella........................KM 02/01, 04/09, TM 08/09 :flower:

HAAVEISSA NELJÄS

Valkovuokko-72............KM 05/09...........................KP 25/26-32 :flower:
Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 10/27-34 :flower:

HAAVEISSA VIIDES

TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco :flower:, meriaani, Eppuliini, P-E,
Eelis, zamoon, Spark, MyAngelsMyHope, Murmelin :flower:, Annemaarit :flower:, omenaruusu :flower:, Liilia :flower:

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Marraskuu: linneaborealis-TYTTÖ,
Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy, papana77, Eelis, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11

Röntgen, osaako kukaan vastata siihen että voinko mennä turvallisin mielin sinne tiistaina...?Ja kyseessä siis selän/lantion kuvaus ja kp olis silloin 19. Vietin melkein unettoman yön kun mietin asiaa...maanantaina yritän kyllä soittaa sinne, jos vaan suinkin pääsen läpi. Sinne on ajanvaraus 13-14 ja mulla on just 13.20 lääkäri, tosin toisessa paikassa (kävin terkkarissa ja nyt meen työpaikan lääkärille) samasta aiheesta. Tai kai ne muutoinkin saattaa vastata puhelimeen, hope so...

Onnittelut Adelade!! Myös haamu on plussa :heart:

tillukas - täytyy itsekin kokeilla tota stressitöntä eloa jos ei pikkuhiljaa ala tärppi tulemaan.

viirukissa - kiva että HCG:t laskussa. toivottavasti menkat alkaa pian niin pääsette tekin uuteen kuumeiluun.

Repa - tervetuloa ja :hug:

pinpella - voi itkujen itkut! halaja sinnekin!

Minky - mä en varmaan jaksaisi odottaa kun oviskin bongattu noin sopivasti :) Uskon että kroppa raskautuu vasta kun on siihen valmis.

Miukkari - en osaa yhtään sanoa tuosta röntgenistä?? Kysäise lekurilta samalla kun menet sinne.

Nyt alkaa olla muuten viimeiset hetket ilmoittautua mukaan syksyn pinoon! Eli jos nimesi perässä ei ole kukkaa ja haluat mukaan niin kättä pystyyn :wave:

).( Heräsin aamulla kovaan menkkamaiseen alavatsakipuun. Mikä lie ollut? Ei voi kiinnittymistäkään olla vielä koska oviksesta vasta 4 päivää. Kipu kesti noin 10 min jonka jälkeen loppui kuin seinään. Osaako kukaan arvailla mistä voi johtua??

senni Ihanaa!! Onnittelut!! :flower: :heart:

Murmelin JEp :D

Adelade Varovaiset onnittelut, kyllä se haamukin on plussa :heart: Toivottavasti se siitä vahvistuu :) :heart:

Tillukas Mulle gyne on selittänyt, että vaikka toinen munatorvi on tukossa ja juuri sieltä irtoaa munasolu, niin se voi kuitenkin ajautua siihen aukiolevaan munatorveen ja raskaus on silloin mahdollinen. Toivotaan :D

Repa :hug:

Pinpella Kurjaa tuommoinen suhtautuminen :hug: Jaksuja!

Miukkari En osaa kyllä vastata tuohon röntgen kysymykseen :hug:

Gyne soitti eilen ja joudun vielä huomenna mennä ultraukseen, koska gyne haluaa olla varma, että muniksia ei ole kasvanut liikaa ja että ne olisivat juuri oikean kokoisia irroituspiikkiä varten.. Jotenkin tuli nyt huoli, että ehkä ne munikset ei ookkaan tarpeeksi isoja vielä.. On tää piinaavaa.. Onneksi huomenna kuulen lisää.

Kiitos vaan kaikille haleista :flower:

Ikävä pongata tuttuja täältä,mut kiva tavata taas kuitenkin :hug:

Minky,En nyt muista sun tapausta tarkalleen... :ashamed: Mutta miä en oo saanut varsinaista kieltoa aloittaa yritys heti uudestaan,en ekalla enkä nyt tokalla kerrallakaan... ainoastaan sanoivat et menkat vois odottaa siks et raskauden kesto voitas selvittää helpommin. Et jos siltä tuntuu ja kaikki okei,niin anna mennä vaan =)

Alisa,Toivotaan et kaikki munikset olis priimakunnossa :)

Miukkari... Jaa,eks ne sano et ei mielellään jos on epäily raskaudesta... no parasta olis kyllä kysyä lekurista ja jos et saa kysyttyä,niin viimeistään sit siellä paikanpäällä...

Mulla oli tänään aamusella ekaa kertaa sellasta ilkeetä jomottelua alamasulla ja jossain tossa lähistöllä... ei mitään kipuja mut kuitenkin heräs heti epäilyt onko kaikki kunnossa. No aika kummahan se olis jos ei mitään tuntuis missään.
Vuoto on normia,jopa niukahkoa...

Halit kaikille niitä tarvitseville!

Eilen olin siis lääkärissä. Ultrattiin kohtu ja munasarjat, eikä löytynyt mitään poikkeavaa. Hyvä niin. Otettiin vielä suuri verenkuva ja pissanäyte. Palaavat asiaan jos jotain löytyy. Lääkäri sanoi tutkimusten jälkeen, että ei näytä olevan noissa paikoissa häikkää, ja että jos vatsan seudun kivut jatkuvat, niin pitää ottaa yhteyttä terveyskeskukseen, jos vaikka vikaa on suolistossa tai muualla. Mulla on keliakia ja laktoosi-intoleranssi, joten yksi mahdollisuushan on, että jotain uutta sillä saralla on tapahtunut.

Yksi kaverini tuossa tokaisi, että hänellä oli myös km:n jälkeen selittämättömiä kipuja, joten sellaisiakin voi kai sitten olla.

Tulevaisuudessa minun on pakko ostella niitä ovistikkuja, koska muuten oletan koko ajan, ettei ovis tule, koska ei ole oireita. Täällä olevien tekstien perusteella km:n jälkeen kaikki muuttuu. Niin mekkaoireet, menkat, ovis, ovistuntemukset ym. Joten ilman tikkuja tai tutkimusta ei voi kyllä oikein tietää, että missä mennään.

Miukkari: Kysy ihmeessä lääkäriltä siitä röntgenistä, mut mä luulisin, ettei siinä mitään ongelmaa ole, vaik mahdollisesti raskaus olis alkanu, kun vasta noin aikaiset kiertopäivät. (eihän se alkio ole välttämättä vielä edes kiinnittynyt..?) Sanoohan ne lääkärit ja terkkarit esim alkoholin käytöstäkin, et ei tuolloin voi vielä mitenkään vahingoitta alkiota. Näin siis mä luulisin. :)

SW: Mä muistaisin mun kehdessa raskaudessa olleen juuri tollanen muutaman minuutin kestävä todella kova viiltävä kipu alavatsalla, joten toivotaan parasta! :) En tarkkaan muista minä kp:nä mut jossain siinä oviksen jälkeen.

Ninnatar: Hyvä, että kaikki on kunnossa. =)

Repa: Mulla oli myös kaavinnan jälkeen välillä tosi inhottavaa maha kipuilua ja luulin jo, et olis kohtutulehdus, mut oli ihan normaalia.. Kävin ottaas tk:ssa crp:n varmuudeks, ja kun se oli ok, niin ei epäilty tulehdusta.

Oma napa: Mä nyt sit viis veisasin lääkärin kielloista ja hyväksi käytettiin mahdollinen ovis! :) Kiitos kaikille mielipiteistä ja tuli itellekin lohdullisempi olo uhmaukseni kanssa! :D Voihan toki olla, et nuo ovistikut ei oo tällä hetkellä ihan luotettavia ku hormoonit vielä sekasin, mut kaksi viivaa tuli tikkuun ja toivottavasti merkkaa ovista! :)

Tervetuloa uudet, niin hassua kuin tänne nyt on kettän tervetulleeksi toivottaa. Erityiset pahoittelut pinpellalle.

).( silent whisper eiköhän vauvastressitön elo nyt onnistu helposti: asuntotarjous meni läpi!!!!! Vielä ensi kuun aikana pääsemme muuttamaan uuteen kotiin suoraan tästä ilman välilaskuja! Naapuripaikkakunnalla meitä odottaa 2,3 ha tontilla tiilivuorattu 3h+k sekä alakerrassa takkahuone ja saunaosasto. Yläkertaa ajattelimme laajentaa, jos pikkukakkonen meille joskus päättää tulla. Ja fiilis on ihan mieletön!

Tillukas Onnea uudelle kodille! :)

Ninnatar Hyvä juttu, että kaikki oli ihan ok.

Minky Pieni uhmaus on aina paikallaan...:kieh: Sitä paitsi kun itse etsin tuosta tietoa niin monessa paikkaa tuli vastaan, että ohje odottaa on vanhentunut, ultralla kyllä sitten selviää rv:t jos heti nappaa.

Alisa Toivottavasti ne nyt olisi kuitenkin kypsynyt juuri täydellisesti

Täti voisi tulla kylään. Mitään merkkejä siihen suuntaan ei kyllä ole, mutta eikai se ole ihmekään. Toivottavasti ei veny kauhean pitkäksi tämä kierto, jos sitten seuraava olisi jo vaikka ihan normaali.

No niin,nyt tää mun alamaha"kipuilu" on paikallistunut nimenomaan vasempaan munasarjaan.... eli siis sitä vihloo ja jomottaa ,yleensä liikkeessä. Välillä painellessa saa selvän aran kohdan tuntumaan. Ei tää varsinaisesti kipua ole...vielä ainakaan...mut ei nyt mikään mukavakaan tunne :/
Minky,kauan sulla kesti alavatsakipuilu?

Hmmmm...löysin netistä aika ristitiitaista tietoa röntgenistä....toisaalta enhän mä voi edes tietää olenko raskaana ja mietin tälläistä :)
mutta siis perjantaina kävin terkkarissa ja sieltä sain lähetteen labraan ja röntgeniin, molempiin menen tiistaina. Mutta maanantaina menen samasta selkävaivasta johtuen myös työterveyslääkärille.
Äh, ehkä mä stressaan nyt ihan liikaa koko asiasta...On kai ajatukset nyt vähän sekaisin kun tänään olis LA.. :( :(

Miukkari en mä uskois että röntgenistä noilla kp:illä vois olla viä haittaa..mutta kannattaa silti kysästä huomenna sieltä työterveyslääkäriltä asiasta. Mä olen ite leikkaussalissa töissä ja joudun työssäni käyttämään c-kaarta,joka on kans tietynlainen röntgenlaite, ja ihan turvallisin mielin uskallan käyttään sitä laitetta niin kauan kunnes joskus sen plussan saan testiin.. :hug: LA kun tuli mullakin eteen viimekuussa,oli tosi surkee olo, ja sattu samalle päivälle juur pikkuveljen vauvan ristiäiset.. mutta nyt on jo helpompaa..kai..

Alisa sulla onkin ihanaa palvelua,jos pääset tälläi sunnuntaina ultraan ja viä ilmaseks..Toivottavasti kaikki on niinkun pitääkin :heart:

Täällä kp10 ja ovistestiin haalee haamuviiva vain, eli ei ihan vielä ole oviksen aika.. odottavan aika on pitkää..

Ninnatar Onneksi siellä kaikki hyvin :hug: Toivottavasti nuo kivut helpottuvat ajan kanssa.

Minky Anteeks, mutta en muista, mutta mitä lääkäri oli teiltä kieltäny ja miks? :ashamed: Olisko pitäny hekäistä loppu kierto?

Tillukas Wautsi, onneksi olkoon uudesta asunnosta! :) Tehän päääsette nopsaa muuttamaan sinne, ihanaa!! Nyt saat vähän jotain muuta ajateltavaakin ;)

Miukkari :hug:

Murmelin Joo, ihmeen hyvää palvelua täällä saanu ja vielä julkisella puolella. Ihana yllätys :) Tuttu tunne tuo.. Aina kun jotain odottaa niin aika vain matelee ja matelee. Jälkikäteen ajateltuna se menee kuitenkin aina nopsaa.

On:Ultrakuulumisia taas kerran. Munikset (varsinkin vasemmalla) hyvin kasvanut. Gyne kehoitti vielä piikittämään tänään menopuria ja vasta huomenna illalla laittamaan irrotuspiikin. H-hetki ajoittuu sitten keskiviikkoon ja sen jälkeen alkaa se todellinen piina :/ :x

31.8. MAANATAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

zanz..........................KM 07/09............................KP 1/27-32 :flower:
Ninnatar....................KM 05/09............................KP 7/ :flower:
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.....KP 8/28 :flower:
Murmelin....................KM 1/09.............................KP 11/28-38 :flower:
Miukkari.....................KM 02/09...........................KP 18/26 :flower:
Jeju81.......................KM 06/09............................KP 19/33 :flower:
Alisa84......................TM 05/09............................KP 22/26-32 :flower:
Silent whisper...........KM 05/09............................KP 25/29-32 :flower:
Rinja..........................KM 04/09............................KP 30/35 :flower:
Perhosia....................KM 01/09............................KP 36/28
Orion.........................KM 02/09............................KP 58/50 :flower:
mely..........................KM 12/08............................KP 94/27-37
nanakuu....................KM 11/08
Hempukka87.............KM 12/08
MeaMimosa...............KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.....................KM 04/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
mirzu.........................KM 04/09
Noella........................KM 04/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09 :flower:
viirukissa...................KM, TM 07/09

HAAVEISSA TOINEN

Sinimarja.......................TM 02/09.............................KP 4/25-34 :flower:
Zalmiakki.......................KM 03/09............................KP 10/ :flower:
tillukas...........................KM 05/09............................KP 12/31-35 :flower:
Nappula.........................KU 10/08, KM 02/09............KP 19/ :flower:
Unnukka75....................KM 07/09.............................KP 20/29-30 :flower:
AnnaStiina82.................KM 12/08............................KP 39/30
nöttiäinen......................RK 10/08, KM 05/09............KP 53/31
pyrola............................KU 03/09
mama-L.........................KM 04/09
jasimi.............................KM 01/09, 05/09
Minky.............................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09 :flower:
marsa22........................KM 06/09 :flower:
Repa..............................KM 02/07, TM 08/09 :flower:
Huisi..............................KM 08/09 :flower:

HAAVEISSA KOLMAS

Piijuska-78...................KM 05/09...........................KP 28/29 :flower:
tikruliini........................KM, TM...............................KP 39/30-31
hämy10........................KM 07/06, 01/09................KP 108/28-30
Neiti-81........................KM 06/09
Mymmyryy....................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
pinpella........................KM 02/01, 04/09, TM 08/09 :flower:

HAAVEISSA NELJÄS

Valkovuokko-72............KM 05/09...........................KP 27/26-32 :flower:
Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 12/27-34 :flower:

HAAVEISSA VIIDES

TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco :flower:, meriaani, Eppuliini, P-E,
Eelis, zamoon, Spark, MyAngelsMyHope, Murmelin :flower:, Annemaarit :flower:, omenaruusu :flower:, Liilia :flower:

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Marraskuu: linneaborealis-TYTTÖ,
Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy, papana77, Eelis, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Repa - Mulla ainakin km:n jälkeen oli kaikenlaista jomottelua sun muuta. Loppui vasta toisien menkkojen jälkeen.

Ninnatar - hienoa että kaikki kunnossa! Tsemppiä oviksen tikutteluun. Mä ehdin jo viimekierrossa menettää toivoni plussasta mutta se tulikin vasta kp18. Ei myöskään ollut mitään oireita.

tillukas - Paljon onnea uuden kodin johdosta :)

Alisa - Hyvältä kuulostaa :) Jännää!

Yritän huomenna illalla tehdä meille uuden syyspinon, jos osaan :)

Silent Whisper,Muistelin just itekkin edellistä keskenmenoo,et kyllähän ne tuntemukset jotenkin voimistuu...

Nyt on helpottanut jomottelu,tuntuu kyl ajoittain,mut ei niin pistävästi...josko tää tästä.

Olis esikon eka perhekerho,mut tiiä sit kun lupaa sadetta...mulla kun ei oo autoo.Olis vaan fantsua päästä vähän täältä 4-seinän sisältä...

Alisa,kuulostaa hyvältä!!

Hyvää alkavaa viikoa :D

Itsekkin muistelisin et viimme km jälkeen oli kierto ja "mahatuntemukset" ihan outoja ja milloin mietin sen takia tulehdusta ja vaikka mitä. Ja palautumiseen meni monta kuukautta :|

Toivottavasti nyt ei käy niin.Enkä oikein usko ku nyt meni kesken ennen kuin oikeestaan alkoikaan...On ollut aika normaali olo ja vuoto oli melkein ku menkat...

Mä olen kans koittanut taas ovista metsästää.Ei ole vielä testeissä näkynyt, mut luulisi et se tällä viikolla on.Sitten taas pääsee peittoja heiluttelee :p Siihen asti varmaan odotellaan, et ovis antaa itsestään merkkejä niin jaksaa sen kaksi päivää innolla touhuta.
Tuo mieskin ehkä :laugh:

Mahtuisikohan mukaan... :wave:

Olen 28 ja mies 31, asutaan pohjanmaalla ja esikoista toivotaan. Ensimmäisen plussan sain maaliskuussa, mutta viikoilla 11+1 alkoi vuoto eikä lääkäri löytänyt ultrassa enää sydänääniä :'(
Pikkuhiljaa sen jälkeen ollaan päästy arkeen kiinni ja nyt olisi menossa yk 2.

Mulle voisi laittaa siis riviksi Jeju81, KM06/09, KP19/33

Ninnatar Kiitos!! :hug: Ja arvaa mitä, nyt vasta hokasin, kun katoin omia viestejä, mehän kirjoteltiin silloin keväälläkm:n jälkeen, eiks ollukkin? :) Miten mää en oo yhtään hokannu, että se oot sää :whistle:

Jeju Tervetuloa mukaan :wave: Pahoittelut menetyksestä :'( Ite samoilta suunnilta kotoisin.

Silent Kiva, jos jaksat väkertää uuden syyskuun pinon meille :wave: Kiitos! =)

Yhteistyössä