Niin musta on järkyttävää kuinka asiansa osaamattamia myyjät on nykyään. Ja tarkoitan nimenomanaan kodinkone- ja elektroniikkamyyjiä, siis esim nyt vaikka Giganttia tai vastaavia. Onhan se totta että tänäpäivänä on enemmän laitteita kuin ennen ja niissä on sellaisia ominaisuuksia mistä ei oltu kymmenen vuotta sitten kuultukaan, mutta silti. Täytyisihän niiden nyt jotain tietää niistä vehkeistä mitä ovat myymässä. Ja sitten vielä se, että kun eivät tiedä jotain, niin eivät meinaa vaivautua edes ottamaan selvää.
Mulla on perustietämys noista tavallisista vempeleistä siis kännyköistä, digiboxeista, DVD-laitteista tms, mutta olen törmännyt myyjiin, jotka eivät tiedä sitä vähääkään. Itse sitä nyt joten kuten pärjää noissa liikkeistä kun tietää oikeat kysymykset mitä kysyä ja asiat mihin kiinnittää huomiota. Mutta jos miettii vanhuksia ja muita tietämättömiä, niin varmasti heille on myyty ihan täyttä paskaa.
Mulla on perustietämys noista tavallisista vempeleistä siis kännyköistä, digiboxeista, DVD-laitteista tms, mutta olen törmännyt myyjiin, jotka eivät tiedä sitä vähääkään. Itse sitä nyt joten kuten pärjää noissa liikkeistä kun tietää oikeat kysymykset mitä kysyä ja asiat mihin kiinnittää huomiota. Mutta jos miettii vanhuksia ja muita tietämättömiä, niin varmasti heille on myyty ihan täyttä paskaa.