Koeaika ja raskaus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kakku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kakku

Vieras
Jääkö työnantajalle musta jotenkin "paha maku" jos koeajalla ilmoitankin olevani raskaana? Töihin menossa ja 4kk koeaika edessä ja jos satunkin raskautumaan piakkoin niin... Miten ylipäätään olette kertoneet pomolle odotuksesta?

Mä en esikkoa ootellessa kertonu kuin vasta sit kun oli 4kk täynnä. Raskauduin vko töihin menon jälkeen. Mun oli pakko kertoa sit ihan puolustukseksi kun alkoivat epäillä että olen alkoholisti kun aina maanantai meni oksennellessa. Oli rytmi aina niin erilainen viikonloppuisin että maanantait otti koville. :laugh:

Jos jotain voisin menneessä muuttaa, niin sen etten kertoisi raskaudesta koeajalla. Potkut tuli ja asia menossa oikeuteen. Koeajan purulle pitää olla näyttö, että se ei liity raskauteen, mutta potkut voi silti saada. Omalla kohdallani työnantaja varmaankin laski sen varaan etten veisi asiaa eteenpäin. Liitossa oltiin onneksi "hieman" eri mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Jos jotain voisin menneessä muuttaa, niin sen etten kertoisi raskaudesta koeajalla. Potkut tuli ja asia menossa oikeuteen. Koeajan purulle pitää olla näyttö, että se ei liity raskauteen, mutta potkut voi silti saada. Omalla kohdallani työnantaja varmaankin laski sen varaan etten veisi asiaa eteenpäin. Liitossa oltiin onneksi "hieman" eri mieltä.

Voi hitto :o Onneksi olet jaksanut viedä asiaa eteenpäin! Raskaus ei koskaan voi olla syy irtisanomiseen!

Yhteistyössä