Kohdunkaulan syöpä pelottaa! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja kaipaava!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoja kaipaava!

Vieras
Hei, olen 25-vuotias 2 lasta synnyttänyt nainen. Aloitin cerazette minipillerit kun kuopus syntyi. Ensimmäisen puolen vuoden aikana mulla tuli satunnaisesti verisiä vuotoja ja sitten ne loppui. Nyt ei sitten ole kohta 2 vuoteen tullut menkkoja ja lääkäri sanoi sen olevan normaalia. Huomasin keskiviikkona että ulosteen ponnistamisen jälkeen mulla tuli paperiin valkovuotoa jossa oli verinen viiru. Torstaina tuli taas vähän ja perjantaina. Tänään kun taas ponnistelin (maha aika kovalla) niin verta tuli enemmän ja vielä vuotaa vähän haaleaa verta emättimestä.

Multa on papa-koe otettu ennen raskautta ja raskauden jälkeen, kesällä tulee 2 vuotta. Aina on ollut puhdas. Voiko kohdunkaulan syöpä levitä noin nopeasti ilman esiasteita?? Voiko se välillä tiputella minipillereiden kanssa? Pelottaa...

en kyllä käsitä miten sait mieleesi että kyseessä olis syöpä. Todennäköisesti minipillerit on syylliset tuohon. Tai sitten sulla on tullu joku pieni haava peräaukkoon jos oot ponnistanut ja maha ollu kovalla ja se veri onkin sieltä peräisin.

Tosin veikkaan enemmänkin noita pillereitä. Söin cerazetteä 3v putkeen. kuukautiset jäi pois mutta joskus niillä tienoilla kun olin syönyt pari vuotta alkoi tiputtelu/tuhruvuoto vaivaamaan.

Vähän on menkkamaisia kipuja.. Ja tulee emättimestä. Mutta heti vaan tuli syöpä mieleen.. On kai tiputteluvuoto normaalia? Mulla on aina menkat siis ennen cerazetteja alkanu niin että ensimmäisinä päivinä verta on tullut paperiin vaan kun olen ollut vessassa ponnistamassa. Sitten alkaa vuotaa enemmän. En tiiä mistä se johtuu. Voiko kyse olla jostain tuollaisesta?

Yhteistyössä