Kohdunulkoinen raskaus. Missä kivut ja vuoto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
Tänään pitäisi olla 7+2 ja kohdunulkoinen raskaus 99% varmaa. Ihmettelen että miksi mulla ei ole minkäänlaisia kipuja tai vuotoa. Ollenkaan. Kun olen googlettanut ja lukenut niin tuntuu että suurimmalla osalla kivut ja tiputtelu vuoto on alkanut jo rv 5-6.
Miten muilla?

Mulla kipu tuli vasta kun alkio rikkoi munajohtimen. Pieni vuoto alkoi joskus rv6+, mutta sitä ei kaikille tulekkaan. Voimia Sinulle... tiedän ettei ole helppoa. Itse ainakin viimeiseen asti toivoin lääkäreiden olevan väärässä, mutta leikkaukseen jouduin kun rv8 alkoi. Se on fyysisesti ja henkisesti raskasta, toivottavasti sinulla on kumppani vierellä tukemassa.

Minulla kohdunulkoinen alkoi oireilemaan rv6+ hirveillä reiden sisäisillä kivuilla. Asiaa tutkittiin veritulppana mutta heti selvisi että olikin kohdunulkoinen. Ei ollut juurikaan alavatsakipua vaan koko ajan sellainen hirveä reisikipu (tuntui että joku sahaa reittä kahtia), lisäksi sellaista niukkaa ruskeaa tuhruvuotoa. Onneksi ei tarvinnut leikata eikä lääkkeitäkään vaan keskeytyi itsekseen sairaalassa. Tosin vuosi jonkin verran vatsaonteloon ja sitä kokoajan seurattiin. Sen jälkeen munanjohdinkin vielä kuntoutui ja sain 2 ihanaa lasta. Tsemppiä! Kova paikka se on...

kiitos kovasti zempeistä ja lohdutuksista! Huomisen jälkeen päivä kerrallaan. Kyllä minulla on ihana mies kotona lohduttamassa ja ihana tyttö :) niin saa varmasti heistä voimaa.

Yhteistyössä