Kohta 15-v. ja raskaana(ko)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 15-v.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos et tiedä mitään rodunjalostuksesta, natsismista ja miten se liittyy naisten lisääntymisterveydellisiin oikeuksiin, niin ole hyvä ja lue, netistä varmasti löytyy tietoa ensihätään.

öö aika vanhat jutut on kyseessä ja nekään tuskin sun elämääs vaikuttaa millään tasolla :D ja minua ei yksinkertaisesti kiinnosta mutta jos sinä saat elämällesi siitä sisältöä tai oikeutuksen niin onneksi olkoon.

[QUOTE="vieras";25201675]siinäpä onkin se ero että lapset ovat täysin viattomia toisin kuin aikuiset ja viattomien tappamista minä vastustan.[/QUOTE]

Tämähän on yleinen anti choicer ongelma. Kannustetaan naisia pitämään lapsensa, mutta jo muutaman vuoden päästä se ihana söpis vauva onkin kamala kokonainen IHMINEN. Ja voi paska ku nää ihmiset on niin hankalia, voispa tappaa ja hallita niitä kaikkia mielin määrin. Mutta söpissyntymättömätvauvat on pelastettava koska IIK ne on niin söpiksii <3

Ai mitä, tarviiks ne ruokaaki? Ja koulutusta? Vaatteita, wat? Ja sit ne vielä ryhtyy nuorisorikollisiksi! No, sit ne onneks voi tappaa tai sterilisoida tai vaikka kastroida, jos on Katylina, eihän niillä mitään arvoa enää ole kun ne osaa tehdä muutaki ku niellä lapsivettä ja pissiä ja kakkia.

• Tykkää
Reactions: kookosta
[QUOTE="vieras";25201680]öö aika vanhat jutut on kyseessä ja nekään tuskin sun elämääs vaikuttaa millään tasolla :D ja minua ei yksinkertaisesti kiinnosta mutta jos sinä saat elämällesi siitä sisältöä tai oikeutuksen niin onneksi olkoon.[/QUOTE]

Sua ei kiinnosta naisten oikeudet? Ok. Joo, mä saan sisältöä elämääni muun muassa naisten oikeuksien puolustamisesta. Ei hävetä lainkaan.

[QUOTE="vieras";25201675]siinäpä onkin se ero että lapset ovat täysin viattomia toisin kuin aikuiset ja viattomien tappamista minä vastustan.[/QUOTE]

Kirjoitteletko Katylina itse harmaana?

• Tykkää
Reactions: tiiru
Vieraalle tiedoksi: Jotta voisi puolustaa naisten oikeuksia tänään, olisi hyvä tietää jotain niiden historiasta. Muuten saattaa käydä hassusti, ja sitä kovasti luulee ajavansa hyvää asiaa vaikka ajamansa asian vaikutukset olisivat oikeasti ihan päinvastaisia.

Anti choicerit on sitä mieltä, että ihan sama miten muita kohdellaan, kunhan kaikkia "huonoja" ihmisiä hallitaan. Huonouden määritelmä vaihtelee. On hutsuja, huoria, narkkareita, masentuneita, muuten sairastuneita, köyhiä... Ja sellasiahan saa totta kai hallita ja painostaa ja pakottaa ku ne nyt on HUONOJA hei. Ei huonoilla ihmisillä pitäisi olla mitään oikeuksia.

Sikiöillä on oikeus hengailla äitinsä kropassa kunnes viikkoja on kasassa tarpeeksi monta. Sen jälkeen "hyvikset" voi adoptoida niitä. Paitti että ei suomessakaan taida kuitenkaan olla tilausta 8000 vauvalle vuodessa, HUPS. Mihis ne sitten tungetaan, kääk. No ei se niin justiinsa ole, koska osasta varmasti tulee niitä HUONOJA ihmisiä kun kasvavat laitoksissa ja ties missä. Sittenhän niistä saa käypää pakkotyövoimaa tai sitten niitä voi tappaa. Ja sitten kun niitä HUONOJA kuitenkin kastroidaan ja sterilisoidaan niin kohta päästäänkin eroon kaikist huonoista ihmisistä. Paitsi osa pidetään, jotta saatais söpisvauvoja niille lapsettomille hyviksille jotka ei haluu mitään ällövammasia tai liian isoja lapsia, ku ne on hankalia. Söpisvauvat FTW!

Nonnih, nyt kaikki arvas kuka mä oon ja mun hieno harmaa nikki meni ihan hukkaan. Oliskohan nukkumatin vuoro? :D

ja tietääkseni en ole puhunut mitään adoptioista tai muista ja en kyllä kuulu mihinkään nuista sun ah niin näppäristä lokeroistas johon oot ihmisiä tunkemassa. mua vaan lähinnä vituttaa kun jotkut naiset jakaa tavaraansa täysin ilman mitään ehkäisyä ja sitten näppärästi käy tekemässä abortin ja eikun kaikki uudestaan ja uudestaan! se EI ole oikein! ja aborttia puolustellaan mielestäni ihan liikaa! mutta se on vain minun mielipiteeni! ja kannattaisi muistaa myös että naiset eivät ole ainoita jotka tällä pallolla elää!

[QUOTE="vieras";25201699]ja tietääkseni en ole puhunut mitään adoptioista tai muista ja en kyllä kuulu mihinkään nuista sun ah niin näppäristä lokeroistas johon oot ihmisiä tunkemassa. mua vaan lähinnä vituttaa kun jotkut naiset jakaa tavaraansa täysin ilman mitään ehkäisyä ja sitten näppärästi käy tekemässä abortin ja eikun kaikki uudestaan ja uudestaan! se EI ole oikein! ja aborttia puolustellaan mielestäni ihan liikaa! mutta se on vain minun mielipiteeni! ja kannattaisi muistaa myös että naiset eivät ole ainoita jotka tällä pallolla elää![/QUOTE]

Mua taas vituttaa tyhmyys. :D En mä silti ole tyhmiä ihmisiä steriloimassa. ;)

[QUOTE="vieras";25201699]ja tietääkseni en ole puhunut mitään adoptioista tai muista ja en kyllä kuulu mihinkään nuista sun ah niin näppäristä lokeroistas johon oot ihmisiä tunkemassa. mua vaan lähinnä vituttaa kun jotkut naiset jakaa tavaraansa täysin ilman mitään ehkäisyä ja sitten näppärästi käy tekemässä abortin ja eikun kaikki uudestaan ja uudestaan! se EI ole oikein! ja aborttia puolustellaan mielestäni ihan liikaa! mutta se on vain minun mielipiteeni! ja kannattaisi muistaa myös että naiset eivät ole ainoita jotka tällä pallolla elää![/QUOTE]

Jep jep, taas kaikki on naisten syytä kun niillei vaan pysy ne haarukat kiinni. Entäs jos steriloitas kaikki miehet, voihan niiltä sitten ottaa neulalla parit siittiöt kun haluavat lapsia? Tadaa, ei enää koskaan yhtään vahinkoraskautta!

1049916ojvnd6eyup.gif

Mutta tässä ketjussa siitä on ollut puhe.

Se, että aborttia käytetään (mielestäsi) liian herkästi ehkäisykeinona ei parane sillä, että poistetaan aborttimahdollisuus. Ehkäisyvalistus ja hyvät mahdollisuudet kaikenlaisiin ratkaisuihin vähentävät abortteja. Nykyään yhä suurempi osa sinkuista päätyy pitämään lapsen, koska loistava terveydenhuolto- ja sosiaalijärjestelmämme tekee sen ulkoisilta puitteiltaan mahdollista kaikille. Sitten jokainen voi omalla kohdallaan pohtia, että riittävätkö henkiset voimavarat yms. Koska kyseessä on äidin oma päätös, ei päätöksen tehnyt äiti tunne suurta katkeruutta syntyvää lasta kohtaan - hän päätti itse tuoda tämän maailmaan. Jos hänellä ei olisi mahdollisuutta päättää, voisi monen kohdalla käydä niin, että lapsi joutuisi ottamaan syyt niskoilleen kaikista ongelmista.

Maailma ei ole täydellinen, sen asian kanssa on elettävä. Ihmiset eivät ole täydellisiä, eivät edes lisääntymisikäiset naiset. Senkin asian kanssa on elettävä, sillä ihmisistä ei voi tehdä täydellisiä. On valittava se pienin paha, se vähiten huono juttu, ja minun ja monen muun mielestä se on nykyisenlainen aborttilainsäädäntö, yhdistettynä loistaviin neuvolapalveluihin ja perhelainsäädäntöön tukineen kaikkineen.

Eiköhän kaikki nyt tunnista jeaninen muutenkin. :D Vai kuinka moni palstalainen kirjoittaa tommosia pitkiä litanjoita, joissa on oikeasti älykästä ja sivistynyttä tekstiä?

Tää ketju on niin surkuhupaisa et vuorotellen itken ja nauran. :D

Ja aina tapahtuu kehitysaskelia, minusta oli esimerkiksi tosi hyvä kun jälkiehkäisy tuli reseptivapaaksi. Onkohan sitä tutkittu että onko vaikuttanut aborttien määrään? Minusta on lohdullista tietää, että jos sattuu kämmä niin riittää kun menen 24h apteekkiin eikä tarvii lähtee esim päivystykseen selittelemään.

Ja ennenku joku kiljahtaa niin en ole elämäni aikana edes käyttäny mokomia kun yhden kerran vaikka olen keski-ikäinen ja kiertäny muutakin ku tahkoo.

Eiköhän kaikki nyt tunnista jeaninen muutenkin. :D Vai kuinka moni palstalainen kirjoittaa tommosia pitkiä litanjoita, joissa on oikeasti älykästä ja sivistynyttä tekstiä?

Tää ketju on niin surkuhupaisa et vuorotellen itken ja nauran. :D

Emmää vaan tiiä kuka sen on mut oonki vaan harmaa pälli. *kaivaa nenää ja pohtii*

Joo tässä ketjussa on edustettuna keskusteluravintoketjun sekä ylä- että alapää. No pun intended.

Niin ja tuohon pakkoehkäisyyn vielä: Oletko ihan tosissasi? Mitä seuraavaksi, pakkosterilisaatio epämieluisille tyypeille? Kannattaisiko vilkaista hissan kirjoja ja opiskella esimerkiksi Saksan historiaa viime vuosisadalta?

Naisia on yritetty kautta aikojen hallita lisääntymisen kautta. Sinä olisit valmis harppaamaan satoja vuosia taaksepäin kehityksessä koska luulet pelastavasi pari söpöä vauvaa sen avulla. Näkisit mieluummin naiset alistettuina, heikoimmat vauvantekokoneina rikkaille ja "vahvoille", naisia kuolleina siellä vessoissa, metsiköissä ja vauvoja roskiksissa, kuin että elinkelvottomat solukasat päätyisivät joskus poistoon.

Iljettävää.

:attn:

Vahvin naisen alistamiskeino on kautta aikain ollut lisääntymiseen liittyvät seikat. Naisella on oikeus määrätä kehostaan - yli sikiön, miehen, toisen naisen, kenen tahansa. Keho on naisen, yksinomaan naisen oma!

• Tykkää
Reactions: Dongxi
Emmää vaan tiiä kuka sen on mut oonki vaan harmaa pälli. *kaivaa nenää ja pohtii*

Joo tässä ketjussa on edustettuna keskusteluravintoketjun sekä ylä- että alapää. No pun intended.

No eipä tarvitse olla Sherlock arvatakseen. :D

Mut mihis se Katylina hävis? Olisi mielenkiintoista lukea lisää fiksuja näkemyksiä. ;) Taidettiin jo yhdessä abortti-keskustelussa aiemmin vääntää.

Yhteistyössä