Kohta syntyy Martinan ja Eskon vauva.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ettekö te daijut tajua, ettei tuossa KOKO synnytystä näytetty. Varmaan Martina olisikin halunnut kaikki kiljumisensa televisioon!

Muutama ähkäisy kuultiin, mutta ei se silti sitä tarkoita etteikö Martina olisi oikeasti huutanut! :headwall:

no eskohan oli paikanpäällä ja sano että ei martina huutanu ollenkaan, ponnisti kovaa muttei huutanu.
mut toi oli jännä että oli meikannu joka päivä :D jos ite oisin ähertäny lasta yli 30h niin tuskin paljo meikkaillu oisin siinä välissä :D

Ettekö te daijut tajua, ettei tuossa KOKO synnytystä näytetty. Varmaan Martina olisikin halunnut kaikki kiljumisensa televisioon!

Muutama ähkäisy kuultiin, mutta ei se silti sitä tarkoita etteikö Martina olisi oikeasti huutanut! :headwall:

no eskohan oli paikanpäällä ja sano että ei martina huutanu ollenkaan, ponnisti kovaa muttei huutanu.
mut toi oli jännä että oli meikannu joka päivä :D jos ite oisin ähertäny lasta yli 30h niin tuskin paljo meikkaillu oisin siinä välissä :D

tosin nyt tarkemmin ajateltuna, jos se mun synnytys olis kuvattu televisioon niin ehkä mä sittenkin olisin meikannu vähän :D

No ei välttämättä huutanut? En minä ainakaan huutanut. Mielumin käytin energiani siinä vaiheessa johonkin muuhun kun karjumiseen.

886313.jpg

=)

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Tuleeko vielä monta jaksoa vai onko seuraava jakso viimeinen?
Melko ikävää, ettei Martina tiedä kuka sen isä edes on :(

Öö, en ole hirveästi seurannut tuota paria, mutta eikö Esko siis ole lapsen isä vai?

Martinan isä ei ole tiedossa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Tuleeko vielä monta jaksoa vai onko seuraava jakso viimeinen?
Melko ikävää, ettei Martina tiedä kuka sen isä edes on :(

Öö, en ole hirveästi seurannut tuota paria, mutta eikö Esko siis ole lapsen isä vai?

Martinan isä ei ole tiedossa. :D

Juu tajusin nyt vasta :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
MITÄ VÄLIÄ onko Martina huutanut ?!?? :laugh: Jokainen synnyttäjä on erilainen.

Itse huusin ekassa synnytyksessä niin että ikkunat helisi, toisessa naureskelin kätilön kanssa.

Ei todellakaan mitään väliä. Ihmettelen vaan, kun jotkut täällä tuntuvat uskovan kaiken mitä tuo sarja näyttää...:D

Minä katsoin myös. Ensinnäkin, mua ihmetti että sanottiin että Martinalla on korkea kipukynnys. Siis sehän on valittanut joka jaksossa. Ja se verenottokin oli yhtä tuskaa. Miten voi vielä väittää että on muka korkea kipukynnys.

Jotenkin en tuntenut yhtään myötätuntoa lähes 40 h synnytyksestä :D
Sai sentään kivunlievitystä toisin kuin minä.

mä oon ihan tyytyväinen omaan synnytykseen, se kesti n. 4 tuntia :D ekasta supparista alskettuna 10,5 tuntia (jos oikein muistan) mutta ne oli satunnaisia eikä kovin pahoja, vasta klo 22 alkoi kunnolla tuntumaan ja klo 1,53 oli synnyttys ohi... teki siis pahaa katsoa kun joku kärsii siitä yli 30 tuntia...
oli kyllä kiva katsoa noin muuten, sarjan myötä mielipide on muuttunut hyvinkin positiiviseen suuntaan sekä martinan ja eskon kohdalla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuakka:
Katson vain tämän jakson koko sarjasta, haluan nähdä kuinka todellisuudessa bimbo synnyttää. Ihan oikein, että julkkiksetkin joutuu kärsimään yhtä lailla kuin taviksetkin. Oikein sekin, että pitkä synnytys, siinäpä ehti neitokin kasvaa!
Ja ihan sama, vaikka kuinka kivitätte.!

terv. Hymy huulilla, runoja lausunut synnyttänyt tavis.

Kirjoitat kuin toistaitoinen, logiikkasi on samaa luokkaa. Voimia elämääsi.

Kyllä musta toi synnytyksen kesto tuntu todella hurjalta,itsellä kun vesien menosta meni 3 tuntia niin poika oli maailmassa !! Ja kyllä itku tuli väkisin kun Marttiina sai vauvan mahan päälle :) Ja vauvakuume iski...nim. mer. 3kk vanha poika tuhisee sängyssään ;D

Kävin äsken nettitv:stä kattoos ton eilisen jakson ja tippa linssiin siinä itelläki tuli, täytyy varmaa pakottaa ukkokin kattoo se et tajuais ettei se synnytys niin kamalaa ole mitä amerikkalaiset sarjat näyttää..Meinaa nimittäin jättää synnytyksen väliin..

Yhteistyössä