kohta tulee ero appivanhempien takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaillen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaillen

Vieras
He eivät ole ikinä välittäneet mistään muusta kuin omasta työstään, kerran vaivautuivat pojan ensimmäisena elinvuotena ajaa häntä katsomaan. Jouluna/synttärinä ei edes korttia ole lähettäneet.

Nyt sit eläkkeellä on toinen ääni kellossa, pitää käydä siellä ja tulla tänne, jäädä yöksi ja vittu viihdyttää heitä. Mä en stna ala, ei kiinnosta. Mieskin ottaa päähän tästä syystä niin sikana että otan kohta eron. Se vaan onnellinen että vanhempiaan "kiinnostaa".

Jos ne tänne nokkansa tunkee niin mä muutan hotelliin.

Ymmärrän varsin hyvin tuon mitä kirjoitat. Minulla on äärimmäisen vaikea anoppisuhde. Anoppini on oikea päällepäsmäri, tungetteleva, itsekäs ja yksinkertainen, hyvin kapea-alaisen näkemyksen omaava ihminen. Itse inhoan yli kaiken yksinkertaisuutta ja minua siis tympii yhteydenpito ja suhtaudun viileästi hänen älyttömiin ideoihinsa ja vaatimuksiinsa enkä suurimmaksi osaksi tottele juuri mitään. Siitä hän valittaa, että minä olen itsekäs ja tärkeä ja inhottava miniä. Nyt juuri emme ole puheväleissä, koska anoppi sai päähänsä ottaa estraadin omissa 60-vuotisjuhlissaan haukkuakseen suureen ääneen minut suuren kuulijajoukon läsnäollessa. Itse en alentunut samaan, vastailin vain hyvin viileästi kun hän kyseenalaisti kaikkea tekemääni. Lopulta anoppini itki ja parkui ettei häntä hyväksytä mihinkään eikä hän pidä siitä kun hänestä ei pidetä. No hei, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Kun oikein mietin niin ihan on itse aiheuttanut joka ikisen halveksunnan jota olen hänelle osoittanut. Hän teki alusta asti minulle selväksi etten ole tarpeeksi hyvä hänen pojalleen eikä hän pidä minusta. Valitettavaa tässä on vaan se, että yksikertaisuudessaan hän ei tajua tätä asiaa eli vaikken pidä yhteyttä niin mikään kello ei anopin päässä kilise. Kokeiltu on sitäkin viimeksi viime kesänä.

Lapsi on vajaa kaksi vuotta, pelkää tätä alkoholistimummoa ja ukki on dementoitumassa, eihän sitä edes valvomatta voi lapsen kanssa jättää.

Olis kannattanut varmaan miettiä siinä vaiheessa kun oli vielä mahdollisuus osallistua meidän elämään että haluaako vai ei. Nyt on myöhäistä ainakin mun kannalta, MÄ EN HALUA!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lapsi on vajaa kaksi vuotta, pelkää tätä alkoholistimummoa ja ukki on dementoitumassa, eihän sitä edes valvomatta voi lapsen kanssa jättää.

Olis kannattanut varmaan miettiä siinä vaiheessa kun oli vielä mahdollisuus osallistua meidän elämään että haluaako vai ei. Nyt on myöhäistä ainakin mun kannalta, MÄ EN HALUA!

Ensin olivat 2 v. sitten työelämässä ja nyt jo dementoitumassa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ensin olivat 2 v. sitten työelämässä ja nyt jo dementoitumassa...

No mun miehen isä on menettänyt muistinsa parissa vuodessa, ainakin ison osan. Onko toi nyt niin vaika uskoa?? Ja oli töissä samaan aikaan.