Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Mulla on ollut kerran kohdunkaulassa tulehdus.Oireena jumalaton poltto ja kipu alavatsassa.Lääkeeksi antibiootti ja puikot
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Mulla on ollut kerran kohdunkaulassa tulehdus.Oireena jumalaton poltto ja kipu alavatsassa.Lääkeeksi antibiootti ja puikot
Oliko sulla mitään kipuja ristiselässä?
Alkuperäinen kirjoittaja himmel:Voisiko joku kertoa, että mitä oireita on jos on tullut kohtutulehdus ja on tehnyt lääkkeellisen raskaudenkeskeytyksen 19. viikolla, ( nyt n. puoli kk aikaa keskeytyksestä )? Olen nyt 15v ja pelottaa että sellainen tulee.. :/ lääkärit kyllä puhui siitä että se on harvinaista ja niinedespäin, mutta millaisten oireiden jälkeen pitäisi hakeutua lääkäriin? jälkitarkastusta ei ole vielä tehty.
mulla ollut nyt jotain reilu 2vkoa alamaha kipeenä, varsinkin istuma-asennossa,tuntuu tosi kipeeltä. olen lukenut mahdollisia syitä kipuun mutten raskaana voi olla koska syön pillereitä ja sukupuolitautia ei pitäisi olla koska olen vakituisessa suhteessa. pitäisikö hakeutua lääkäriin tulehduksen varalta?
mulla ollut nyt jotain reilu 2vkoa alamaha kipeenä, varsinkin istuma-asennossa,tuntuu tosi kipeeltä. olen lukenut mahdollisia syitä kipuun mutten raskaana voi olla koska syön pillereitä ja sukupuolitautia ei pitäisi olla koska olen vakituisessa suhteessa. pitäisikö hakeutua lääkäriin tulehduksen varalta?