Alapään tulehduksen oireita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuodan kuiviin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuodan kuiviin

Vieras
Minkälaisia oireita on alapään tulehduksessa, ei hiivassa? Hiivan oireet tiedän ja sitä tää ei ole. Synnytyksestä on vajaa 2kk. Nyt on ekat menkat mut ne on niin järjettömän runsaat että oon alkanu epäillä et onko joku tulehdus. Viikko sitte oli tulehdusarvot normaalit. Ei ole kipuja tms. Vain tajuto vuoto.

Mä olin keskenmenon jälkeen melko järkyttynyt, kun ekat kuukautiset tulivat. Vaikka olivat kaavinnan jälkeen sairaalassa sanoneet, että varaudu normaalia runsaampaan vuotoon, niin en tajunnut sen sentään tarkoittavan sitä, että herään keskellä yötä sängystäni siihen, että selkää myöten makaan verilammikossa...

Mulla näin siis jo keskenmenossa, mietin vaan, mitä täysiaikainen istukka tekee kohdun limakalvoille...

Ekat menkat synnytyksen jälkeen voivat olla runsaat,näin mulla oli ainaki.Normisti vuoto kestänyt mulla 4 pvää,niin nyt meni vko runsasta vuotoa ja vielä yks päivä lisäks tuhruttelua.

Mulla myös yks keskenmeno aiemin jonka jälkeen tulevat menkat olivat myöskin todella runsaat..silloinkin taisin jonnekin soittaa ja kysellä niistä.Mutta tavan runsaammat ovat.

Tää oli mun neljäs raskaus mutta en muista että edellisistä olis koskaan ollu ihan näin runsasta. Ku tavallinen side ei riitä paljon tuntia kauempaa. Mut kai se on sit kuitenki normaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja ex-tiinemamma:
Ekat menkat synnytyksen jälkeen voivat olla runsaat,näin mulla oli ainaki.Normisti vuoto kestänyt mulla 4 pvää,niin nyt meni vko runsasta vuotoa ja vielä yks päivä lisäks tuhruttelua.

Mulla myös yks keskenmeno aiemin jonka jälkeen tulevat menkat olivat myöskin todella runsaat..silloinkin taisin jonnekin soittaa ja kysellä niistä.Mutta tavan runsaammat ovat.

Mensat alko viime tiistaina. Ekat kaks päivää ihme tuhruttelua ja siitä asti on sit tullu ja reilusti. Eli viikko jo tätä tajutonta vuotoa. Eihän musta ole tällä menolla kohta mitään jäljellä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ex-tiinemamma:

Mensat alko viime tiistaina. Ekat kaks päivää ihme tuhruttelua ja siitä asti on sit tullu ja reilusti. Eli viikko jo tätä tajutonta vuotoa. Eihän musta ole tällä menolla kohta mitään jäljellä. :)

Kyllähän sit vois soittaa jo terveyskeskukseenkin jossain vaiheessa, jos ei vuoto ala pian vähenemään. Käyhän se vähitellen vaaralliseksi, jos koko ajan menettää verta...

Mä vuosin sen keskenmenon yhteydessä kuukauden putkeen (en onneksi runsasta joka päivä) ja olis ollut mielenkiintoista nähdä hemppa-arvot sen putken jälkeen. En vaan ketutukseltani tajunnut sitä silloin kysyä, kun takana oli epäonnistunut lääkkeellinen ja kaavinnankin hieman ryssivät... Mutta mielenkiinnolla odotan menkkoja tämän raskauden jälkeen.

mulla oli aika paljon vuotoa synnytyksen jälkeen,menkat kun alkoivat 4 viikkoa noin synnytyksen jälkeen,ainakin jälkitarkastuksessa sanoivat että olivat menkat kun kysyin niin oli todella runsaat.tuli myös semmosia klimppejä seassa.
ja sanoivat olevan normaalia,kesti jonkun 9 päivää ja oli toodella runsaat,sai käyttää lasten vaippaa.

Yhteistyössä