V
VoiskohanOttaa
Vieras
Mietimme koiran hankkimista. Mulla on kuiten ollut pikkulapsena joitain oireita,lähinnä kutinaa silmissä. Nyt aikuisiällä joistain roduista saan edelleen kutinaa,jos en muista käsiä pestä. Tarkoitus olis ottaa "lainakoira" ensin.Miten teillä on mennyt: kauanko oli lainakoira ja tuliko oireita? Millaisia?
Miten kävi sitten jos otitte koiran? Iskikö allergia vai tapahtuuko siedättyminen?
Siksi mietin että entä jos tulee vaikka viikossa lieviä oireita, niin mistä sen sitten tietää tapahtuisiko siedättymistä ajan kanssa omalle..
Miten kävi sitten jos otitte koiran? Iskikö allergia vai tapahtuuko siedättyminen?
Siksi mietin että entä jos tulee vaikka viikossa lieviä oireita, niin mistä sen sitten tietää tapahtuisiko siedättymistä ajan kanssa omalle..