B
Borkku
Vieras
Olin tossa omani kans ulkona ja olin menossa aitaukselle, no siellä oli tuttu koira mut juoksu päällä ja se ei sillon siedä muita nartuja lähellään. Jäin sit jutteeleen omistajan kans siihen aidalle kun siihen tuli toinenki joka olis aitaukseen menny, mut tää sisäpuolella oleva nainen kerto et koira ei nyt siedä muita ja pyys odottaan tovin et he lähtee, no ei menny ku hetki kun sisällä oleva oli portilta kauempana, ku tää nainen vaan meni koiransa kans portista sisään ja muutamassa sekunnissa oli koirat jo naamatusten ja rähinä alko niin nopeesti et kukaan ei olis ehtiny tehdä mitään sen estämiseks. Kun koirat oli saatu irti toisistaan alko tää nainen, joka jälkeen meni huutaan ja uhkaileen poliisilla sitä naista joka siellä sisällä oli alunperin ekana ollu.
Katoin suu auki ulkopuolella ja annoin tälle juoksusen nartun omistajalle joka siis oli siellä sisällä ekana nimeni ja nimeroni jos se toinen vaikka jotain asiaa meinaa tehdä tosta.
Tikkausta tarttee varmaan se jälkimmäinen koira
jonka omistajalla ei kyl järki nuppia pakottanu mun mielestä.
Katoin suu auki ulkopuolella ja annoin tälle juoksusen nartun omistajalle joka siis oli siellä sisällä ekana nimeni ja nimeroni jos se toinen vaikka jotain asiaa meinaa tehdä tosta.
Tikkausta tarttee varmaan se jälkimmäinen koira