Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:Onpahan erikoinen koirapuisto, jos sinne saa juoksuisen nartun viedä ja vihaisen koiran kanssa vallata ihan miten huvittaa. Tämän jo koirapuiston säännöt kieltävät. Tietysti, jos ko. paikkakunnalla ei ole mitään sääntöjä laadittu, niin asia on vähän jokaisen oman näkemyksen mukainen.
Mun näkemys kyllä sanoo sen verran, että vihaisen koiran kanssa voi puistossa olla, mutta jos sinne on muita tulossa, niin antaa kohteliaasti tilaa niille koirasosiaalisille koirille.
Tässä tapauksessa tämä sisälle pyrkivä tosin toimi typerästi, kun ei antanut sitä poistumisaikaa.
Mä oon nyt niin moneen kertaan jo kirjottanu et tätä aitausta ei voi kutsua koirapuistoksi etten enää viitti ja kyllä siellä ihan säännöt on käytöstä. Nämä säännön ei vaan kiellä ulkoiluttamasta aidan sisäpuolella juoksuaikaista tai agressiivista koiraa ne kieltävät kyllä menemästä tosta vaan aidan sisäpuolelle jos siellä jo joku on.
Miten ihmeessä voi olla niin vaikeaa ymmärtää että toisissa paikoissa voi olla erilaisiakin sääntöjä.
Lähinnä nyt kiinnostaa, että kuka ne säännöt on määrännyt? Kaupunki/kunta vaiko ne pari puiston aktiivikäyttäjää?