Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 10:51 Catwoman kirjoitti:Tuon tulevan pennun (EI JAKSA ODOTTAA) kanssa aikomuksena on harrastaa ihan lenkkeilyä ja tokoa. Sitten myöhemmin katsoa jaksaako se ruttunokka agiesteitä pomppiaTämän vanhuksen kanssa mä harrastelen ihan kotijuttuja: Lenkkeilyä ja sitten tehdään paljon temppuja, että pysyy mieli virkeänä. Ja jos koira harrastukseen luetaan mukaan sellainen, että koirat ovat minulla aina mukana kaikessa (mikä mahdollista) pihatyöt, kyläilyt ym.
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:01 Daim kirjoitti:Tällä hetkellä uroksen kanssa puruja että saataisiin jalostustarkastettua ja ykkösestä tulos. Sekä näyttelyitä tietty.
Tarkoitus olisi vielä mennä nartun kanssa jälkikokeisiin kesällä.
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:03 JuiceFani kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:01 Daim kirjoitti:Tällä hetkellä uroksen kanssa puruja että saataisiin jalostustarkastettua ja ykkösestä tulos. Sekä näyttelyitä tietty.
Mitä on "puruja"?? Mulla ei oo mitään tietoa eikä kokemusta näyttelypuolesta, eikä varmaankaan tuu olemaankaan juurikaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:08 Daim kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:03 JuiceFani kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:01 Daim kirjoitti:Tällä hetkellä uroksen kanssa puruja että saataisiin jalostustarkastettua ja ykkösestä tulos. Sekä näyttelyitä tietty.
Mitä on "puruja"?? Mulla ei oo mitään tietoa eikä kokemusta näyttelypuolesta, eikä varmaankaan tuu olemaankaan juurikaan.![]()
Purut on suojelua.En minäkään näyttelyistä ennen pitänyt. Nyt on koira joka pärjää siellä, joten motivaatiota riittää ajella Suomea edestakas.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:11 JuiceFani kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:08 Daim kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:03 JuiceFani kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:01 Daim kirjoitti:Tällä hetkellä uroksen kanssa puruja että saataisiin jalostustarkastettua ja ykkösestä tulos. Sekä näyttelyitä tietty.
Purut on suojelua.En minäkään näyttelyistä ennen pitänyt. Nyt on koira joka pärjää siellä, joten motivaatiota riittää ajella Suomea edestakas.
![]()
Okei. Mä haluaisin sit kans ton tollon kans puruja, mut en siis tartte mitää sahanpuruja, heko heko.... Mistä tuo nimi tulee? Siitäkö ku siinä purraan maalimiestä??
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:11 JuiceFani kirjoitti:Okei. Mä haluaisin sit kans ton tollon kans puruja, mut en siis tartte mitää sahanpuruja, heko heko.... Mistä tuo nimi tulee? Siitäkö ku siinä purraan maalimiestä??
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:13 Soluttautuja kirjoitti:Agility, toko, tottis, jälki, lisäksi ollaan kokeiltu hakua, verijälkeä, viehejuoksua ja raunioita. Vaitettavasti aika ei riitä kaikkeen =)
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 10:53 JuiceFani kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 10:51 Catwoman kirjoitti:Tuon tulevan pennun (EI JAKSA ODOTTAA) kanssa aikomuksena on harrastaa ihan lenkkeilyä ja tokoa. Sitten myöhemmin katsoa jaksaako se ruttunokka agiesteitä pomppiaTämän vanhuksen kanssa mä harrastelen ihan kotijuttuja: Lenkkeilyä ja sitten tehdään paljon temppuja, että pysyy mieli virkeänä. Ja jos koira harrastukseen luetaan mukaan sellainen, että koirat ovat minulla aina mukana kaikessa (mikä mahdollista) pihatyöt, kyläilyt ym.
Jos oot se joksi luulen niin mikä pentu??? Ja onko koirat muuttanu sun luo kokonaan kaikki takasin??
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:17 joo kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:13 Soluttautuja kirjoitti:Agility, toko, tottis, jälki, lisäksi ollaan kokeiltu hakua, verijälkeä, viehejuoksua ja raunioita. Vaitettavasti aika ei riitä kaikkeen =)
Millä tavalla erottelet verijäljen ja "tavallisen" vai onko sulla eri koirat noihin?
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:19 Catwoman kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 10:53 JuiceFani kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 10:51 Catwoman kirjoitti:Tuon tulevan pennun (EI JAKSA ODOTTAA) kanssa aikomuksena on harrastaa ihan lenkkeilyä ja tokoa. Sitten myöhemmin katsoa jaksaako se ruttunokka agiesteitä pomppiaTämän vanhuksen kanssa mä harrastelen ihan kotijuttuja: Lenkkeilyä ja sitten tehdään paljon temppuja, että pysyy mieli virkeänä. Ja jos koira harrastukseen luetaan mukaan sellainen, että koirat ovat minulla aina mukana kaikessa (mikä mahdollista) pihatyöt, kyläilyt ym.
Jos oot se joksi luulen niin mikä pentu??? Ja onko koirat muuttanu sun luo kokonaan kaikki takasin??
no sepä se...välillä ne on kaikki täällä, mut se yks on semmonen pissaruisku, että en mielellään sitä tänne ota, kun se ei pissaa siellä missä asustaa! Ja se ei haluu olla yksin, niin on pakko olla toinen kaverina! No mopsipentuhan se tulla jolkuttelee 20.5 tänne :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:21 JuiceFani kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:19 Catwoman kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 10:53 JuiceFani kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 10:51 Catwoman kirjoitti:Tuon tulevan pennun (EI JAKSA ODOTTAA) kanssa aikomuksena on harrastaa ihan lenkkeilyä ja tokoa. Sitten myöhemmin katsoa jaksaako se ruttunokka agiesteitä pomppiaTämän vanhuksen kanssa mä harrastelen ihan kotijuttuja: Lenkkeilyä ja sitten tehdään paljon temppuja, että pysyy mieli virkeänä. Ja jos koira harrastukseen luetaan mukaan sellainen, että koirat ovat minulla aina mukana kaikessa (mikä mahdollista) pihatyöt, kyläilyt ym.
no sepä se...välillä ne on kaikki täällä, mut se yks on semmonen pissaruisku, että en mielellään sitä tänne ota, kun se ei pissaa siellä missä asustaa! Ja se ei haluu olla yksin, niin on pakko olla toinen kaverina! No mopsipentuhan se tulla jolkuttelee 20.5 tänne :heart:
Okei. Varo sit ettei mopsi säiky ja pullauta silmiään ulos.
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:19 Soluttautuja kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:17 joo kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:13 Soluttautuja kirjoitti:Agility, toko, tottis, jälki, lisäksi ollaan kokeiltu hakua, verijälkeä, viehejuoksua ja raunioita. Vaitettavasti aika ei riitä kaikkeen =)
Millä tavalla erottelet verijäljen ja "tavallisen" vai onko sulla eri koirat noihin?
Eri koirat. Tosin kyllähän jotkut harrastaa samallakin koiralla veri- ja metsäjälkeä. Annetaan vaan eri käsky ja käytetään eri varusteita ja hyvin toimii kuulemma =)
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:18 JuiceFani kirjoitti:
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:23 Daim kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:18 JuiceFani kirjoitti:
Just siitä. Suojelu koostuu kolmesta eri osa-alueesta; A-jälki, B-tottis, C-purut.