Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Taaperoikäinen ei itse voi tehdä mitään osoittaakseen koiralle sen paikan. Tämä jää aikuisten vastuulle ja onnistuu vain, kun koira putoaa johtopalliltaan, millä se juuri nyt istuu.
Alkuperäinen kirjoittaja ffjj:ap ei oo vastannut, onko lapsi käynyt lääkärissä?? tuntuu vain koira olevan tärkeämpi tässäkin ketjussa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Edelleen: Kiellä koiraa, jos se murisee kupistaan. Ruoka annetaan ruoka-aikaan eteen. Pyydä koira istumaan. Luvan saatuaan se pääsee kupille. Jos se isottelee sinulle antamisen yhteydessä, kuppi pois ja kohta uusi yritys, kyllin kauan. Tämä kertoo sille myös, kuka on pomo. Jos mahdollista syö itse ennen kuin koira. Mulla on meidän elikon kuppi ollut pöydällä lautaseni vieressäkin joskus ruoan ajan, jolloin se luulee saavansa "tähteet", jotka jäävät sen johtajalta.
Jep, näin tehdään jo.
Olen siis ihan tietoinen että koira on ongelmallinen, joten sen mukaan toimitaan. Tuo sänkyyn päästäminen on miehen heikko kohta, hän ei oikein ymmärrä koiria.
Koira EI ole rescue, vaan muuten vaan vähän vinttipimee. Kysessä pieni perhekoira.
Koiralla ei ole kenenkään muun kanssa ongelmia arvojärjestyksessä kuin lapsen. Koira saa ruoaksi lapsen tähteet (seassa omaa ruokaa) ja AINA vasta lapsen jälkeen. Koira myös osaa väistää, jos otan kupin siltä.
Kun koira on ärähtänyt lapselle on kuppi otettu heti pois ja koira lähtenyt pihalle/eteiseen (ei suljettu) jäähylle.
Alkuperäinen kirjoittaja ffjj:ap ei oo vastannut, onko lapsi käynyt lääkärissä?? tuntuu vain koira olevan tärkeämpi tässäkin ketjussa
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Muista nyt ihmeessä viedä lapsi lääkäriin mikäli sai haavoja etteivät vain tulehdu, koiralla on aivan eri bakteerikanta ja tekee helposti tulehduksia.
Ja hae koiralle apua ammattikasvattajasta.
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:minua kun koira puri niin pääsin lääkäriin heti, piti rokotukset katsoa, että ovatko kunnossa. Lääkäriin ja HETI!!!!!!!! Jonon ohi minäkin pääsin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Muista nyt ihmeessä viedä lapsi lääkäriin mikäli sai haavoja etteivät vain tulehdu, koiralla on aivan eri bakteerikanta ja tekee helposti tulehduksia.
Lapsella ei ole hoitoa vaativia haavoja. Yksi kunnon haava, mutta se on hyvin parantuvassa kohdassa ja on jo nätisti umpeutunut.. Koko alue puhdistettiin tietysti heti. Nyt näkyvillä enää mustelmaa ja vähän turvotusta.
Tämä ei ole välinpitämättömyyttä. Olen käsitellyt koiranpuremia (ei oman) ennenkin ja tiedän mikä haava vaatii hoitoa ja mikä ei.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Muista nyt ihmeessä viedä lapsi lääkäriin mikäli sai haavoja etteivät vain tulehdu, koiralla on aivan eri bakteerikanta ja tekee helposti tulehduksia.
Lapsella ei ole hoitoa vaativia haavoja. Yksi kunnon haava, mutta se on hyvin parantuvassa kohdassa ja on jo nätisti umpeutunut.. Koko alue puhdistettiin tietysti heti. Nyt näkyvillä enää mustelmaa ja vähän turvotusta.
Tämä ei ole välinpitämättömyyttä. Olen käsitellyt koiranpuremia (ei oman) ennenkin ja tiedän mikä haava vaatii hoitoa ja mikä ei.
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Kehtaanko kysyä, mitä ap:n koira tekee, jos te vaakamamboilette? Meillä koira kyttäsi ja kierteli turhautuneen oloisena vieressä. Kouluttajalta opin, että se uskoi olevansa alfauros ja olisi tahtonut häätää mieheni, vain alfat pääsevät siitospuuhiin... Tuo ei vaan uskaltanut tehdä asialle mitään. Nykyään makuuhuone tyhjenee automaattisesti koirasta, jos peittoja pöllytetään, eikä koiraa tarvitse edes erikseen häätää. Pikku juttuja, mutta kokonaiskuva paranee niillä enemmän, kuin kuvittelisi. Ne pienet vinkit...
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Muista nyt ihmeessä viedä lapsi lääkäriin mikäli sai haavoja etteivät vain tulehdu, koiralla on aivan eri bakteerikanta ja tekee helposti tulehduksia.
Niihin saa yleensä aina antibiootit, varsinkin lapset.. Koiran puremiahan ei oikeastaan koskaan tikata.
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Muista nyt ihmeessä viedä lapsi lääkäriin mikäli sai haavoja etteivät vain tulehdu, koiralla on aivan eri bakteerikanta ja tekee helposti tulehduksia.
toisin sanoen,ette halua lääkärin mielipidettä tähän asiaan..ja "merkintää" papereihin,että koira purrut lasta..mikä on kunnon haava?onhan lapsella jäykkäkouristusrokotus voimassa?
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Jäin miettimään tuota koiran kuppia, onko sillä koko ajan saatavilla ruokaa? Jos on niin miksi? Ja jos ei, niin kuinka vaikea sun on pitää lapsi syönnin ajan pois kupilta?